سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

برای ساره ی گلم

مهمونی

1392/11/17 20:00
نویسنده : مامانی
426 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان سلام

دوست داشتم زودتر بیام و وبلاگتو به روز کنم اما فرصت نکردم آخه خیلی سرم شلوغ بود...خمیازه

 

دیروز داشتم خونه رو مرتب می کردم و تمیز کاری میکردم آخه دیشب مهمون داشتیم

یعنی جلسه ی حدیث کساء خانوادگی خونه ی ما بود و همه جمع بودند.لبخند

 

نمی دونم چرا دیشب خیلی گریه می کردی مادر می گفت سرما خوردی و مریض شدی آخه لپهای کوچولوتم حسابی سرخ شده بود اما من میگفتم نه سرما نخوردیخنثی

 

مدام میخواستی بغلت کنم و دورت ببرم اما بعد از اینکه مهمونا رفتند تا ساعت 12:30 شب بلند بلند حرف میزدی و میخندیدی 

 

ساره ی خندان

 

اینم عکسته با لپهای قرمز قرمز که به کوچولو خوابیدی بعد از اینکه همه رفتند و زود بیدار شدی

 

ساره با لپهای قرمز

 

فکر کنم از حالا میخوای توی شلوغی گریه و بی تابی کنی و شلوغی رو دوست نداشته باشی آخه خاله مریم می گفت امیرمهدی هم یه مدت همین طور بود.

 

آخر شب هم به زور خوابیدی تازگی ها نمیخوای زود بخوابی یعنی زودتر از ساعت 12 که نمی خوابی بعدشم زوری میخوابیخواب

 

علاقه ی وافری هم به تماشای تلویزیون داری اما خوب من خیلی نمیگذارم ببینی آخه میگن تلویزیون حرف زدن بچه ها رو به تأخیر میندازه!!نیشخند

 

امروز هم نزدیک ظهر بود که تو رو گذاشتم خونه ی آقاجون و با خاله ها رفتیم بازار تا یه کم وسایل تزئینی واسه چرم دوزی بخریم

 

وقتی میخواستم برم تو خواب بودی دو سه ساعت بعدشم که برگشتم خواب بودی خانمجون میگفت یه کم بیدار شدی و شیر خوردی و دوباره خوابیدی!!!

 

امروز حسابی خوابیدیا میدونستی من نیستم نمیخواستی به خانمجون دردسر بدی و اذیتش کنی قربونت برم من..قلبقلبقلب

الان هم داری دیگه کم کم گریه میکنی و میخوای بیام پیشت...گریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
17 بهمن 92 22:27
ضمن عرض سلام و ادب و احترام و همچنین تبریک به خاطر نوشته ها و عکس های زیبای وبلاگتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، با موضوعیت عکسهای خواب ملیسا به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر قدم رنجه کنید و به وبلاگ ملیسا خانم ، دختر ناز بابا ، تشریف بیارید . منتظر حضور سبز شما و نظرات و یادگاریهای ماندگار شما در وبلاگ ملیسا هستیم .
مامانی
پاسخ
سلام بابای ملیسا ممنون از اینکه به وبلاگ دختر گل من سر زدین حتما میام سر میزنم و دختری خوشگلتون رو میبینم
مامان شیما
21 بهمن 92 9:38
اخی فدات شم ناناس چه لپایی داری
مامانی
پاسخ
نظر لطفته عزیزم
مریم
24 بهمن 92 12:54
سلام عزیزم خیلی خوشحالم. خدا ساره جون را براتون حفظ کنه خیلی دلم میخواد بیام وببینمتونامیدوارم همیشه شاد باشی پست هایی همکه گذاشتی همشون را خوندم خیلی خوب نوشته بودی مثل اون روزها....امیدوارم شاد باشین
مامانی
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون که بهمون سر زدی، خیلی خوشحالم کردی انشاءالله که نی نی گلت به موقع سالم و خوشگل به دنیا بیاد و ببینیمش