سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

برای ساره ی گلم

20 ماهگیت مبارک عزیزم البته با 9 روز تاخیر!!!

1394/3/3 14:03
نویسنده : مامانی
448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

ببخشید اینقدر دیر بهت تبریک میگمخجالت

 

20 ماهگیت مبارک گلم انشاءالله 20 سالگیت رو بهت تبریک بگمجشنتشویقجشن

 

اما اندر احوالاتت در این ماه:خندونک

 

ماه رو که توی آسمون میبینی بهش اشاره میکنی و میگی ماهبوس

عاشق هندونه ای و تا هندونه رو میبینی میگی هندیخنده

وقتی من دارم غذا میپزم اشاره به ظرفهای روی گاز میکنی و میگی بَه میپرسم چی بپزم؟ میگی بَه میگم برای کی؟ میگی مَمحبت

 

تا ماهی میبینی حالا چه توی تلویزیون چه توی تنگ آب میگی ماه

به حدیث میگی اَدی، به مائده میگی مئده، اشرف (اَدَ)، راضی (دادی)، مریم (مَدَم)، زهرا (دَدا) و ...

منو صدا میزنی و میگی آگر میگم بگو مامان دو سه بار میگی مامان اما بعدش دوباره میگی آگر!!قه قهه

 

عکس من و بابایی رو که توی اتاق میبینی بهش اشاره میکنی و میگی مامان بابابوس

خونه فاطمه اینا عکس شهید تورجی رو دیدی و برداشتی و همینطور میگفتی عمو

 

تا می بینی گاز روشنه یه نگاهی بهمن میکنی و یه لبخند شیطنت آمیز می زنی و میدوی توی آشپزخونه و من میدونم که میری و گاز رو خاموش میکنی حتی اگه من حواسم نباشه میای میگی آگر و من رو میبری توی آشپزخونه تا بگی که گاز رو خاموش کردیخندونک

یه بار رفتی توی سالن و در رو بستی وقتی دیدی نمیتونی باز کنی داد میزدی آگر بِ (هاجر بیا!)چشمک

 

وقتی بابا میره بیرون میگم بابا کو؟ میگی مَدِّه (مسجد)

ماشین ها رو که میبینی میگی مادی

باد که میاد میگی با

 

بادکنک رو بهم میدی تا بادش کنم و میگی با، یا اینکه خودت توی دهنت میکنی و میگی با تا باد بشه!

اگه من بدون کفش برم توی آشپزخونه کفشهامو میاری و بهم میدی و میگی دَف تا بپوشم

لطفاً رو یاد گرفتی و وقتی یه چیزی رو میخوای میگی دُدَ

به گوشی میگی اوشی، ببخشید رو هم میگی بَهشی

 

 

 

 

وقتی بابایی خوابیده میگم بابا لالا کرده دستت رو روی بینیت میگذاری و میگی هیسهیس

غذا که داغ باشه رو فوتش میکنی لبهاتو غنچه میکنی و میگی فوخنده

به عروسک میگی عَاوُسبوس

 

این روزها دیگه نمیخوای خیلی توی خونه باشی و حوصله ات سر میره و همینطور نق میزنی تا بریم بیرون حالا چه روی پشت بام باشه چه توی حیاط چه بیرون از خونه!!خندونک

خونه ی فاطمه که رفته بودیم هر چی رو که امیرعلی برمیداشت ازش میگرفتی و احساس بزرگی میکردی و خوشحال بودی که نمیتونست ازت بگیره!چشمک

یه چیزی رو که میخوای برات بازش کنیم میگی باز

 

فعلا همینا رو یادمه اگه چیز دیگه ای یادم اومد توی پستهای بعدی برات مینویسممحبت

اما بریم سراغ عکسهات:

من و عمه داشتیم غذا درست میکردیم شما هم دَمِ در نشسته بودی و بَه میخوردی با چه ژستی!!خنده

قه قههقه قههقه قهه

توی گلستان شهداآرام

در حال تماشای عکس شهدابوس

ساره و امیرعلی خونه ی آقاجونینا وقتی که آماده شده بودیم بریم هیئت خونه ی عموی مامانیمحبت

با امیرمهدی دعوا میکردی سرِ مترگریه

و بلاخره موفق شدی بگیریخندونک

پسندها (3)

نظرات (8)

محمدحنان
3 خرداد 94 15:31
سلام دوست عزیز ممنون میشم به من رای بدید عدد 3 را به1000891010 پیامک کنید
عمه فروغ
3 خرداد 94 19:47
20 ماهگیت مبارک ساره گلم ان شاا.. همیشه زنده باشی ای جوووونم به ساره شیطون بلا
مامانی
پاسخ
مامان دلنیا
3 خرداد 94 19:55
فدای این دخملی ناناز 20 ماهگیت مبارککککککککککککککککککک عزیزدلم فدای شیرین زبونیت مامانی طوری تعریف میکنه دوس دارم بیام بخورمت هزار ماشالله از چشم بد دور باشی خانوم طلا یه عالمه بووووووووووووووووووووس واسه این دخمل ملوووووووووووووووووس خودت گلی وخیلی زیباتر از گل ساره جونم ماشالله بدون که خاله خیلی دوستت داره
مامانی
پاسخ
خدانکنه عزیزم انشاءالله همه ی بچه ها از چشم بد دور باشن مخصوصاً دلنیاجونم شما هم از طرف من دلنیاجون رو ببوس
♥ایدا♥
3 خرداد 94 21:31
سلام من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم خیلی خوش حال خواهم شد به من رای بدهید فقط هدد ۳۷ رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ پیامک بزنید توروخدا این کارو انجا دهید
مامان علی کوچولو
5 خرداد 94 17:55
20 ماهگیت مبارک عزیزم.خوشم میاد از پسرا کم نمیاری
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونمممممممممم
مینا
7 خرداد 94 19:48
اي جوووووووونم فداي شيرين زبونيات عسل من هاجرجونم گل دخترت خيلي شيرين شده ماشالا واسش اسپند زياد دودكن
مامانی
پاسخ
لطف داری عزیزمممممم
مامان دلنیا
9 خرداد 94 13:45
مبارکههههههههههههههههههه ایشالله 120 ساله شی ساره نازم
مامانی
پاسخ
مامان اسرا
13 خرداد 94 11:17
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما ممنون که بهمون سر زدین