سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

برای ساره ی گلم

خداحافظ شیر مادر!!!!

1394/3/22 13:09
نویسنده : مامانی
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

الان که دارم مینویسم شما خوابیدی

 

چند وقتی بود که مردد بودم توی اینکه از شیر بگیرمت یا نه

هر کسی یه چیزی میگفت یکی میگفت بگیر یکی میگفت نهتعجب

طبق آیات قرآن حداقلش اینه که 21 ماه شیر بخوری که این مدت تقریباً شده

 

دلم میخواست بیشتر بهت شیر بدم تا 2 سالگیت اما از یه طرف گفتم اگه بخوام بعد از ماه رمضان بردارم هم اینکه هوا خیلی گرمه و هم اینکه مریض میشی

از طرف دیگه دیدم دندونای کوچولوت داره خراب میشه و میپوسه و علت اصلیش هم شیر خوردن شب قبل از خوابهغمگین

واسه همین دیگه امروز عزمم رو جزم کردم و این کارو شروع کردمآرام

 

یه کم تلخک خاله مریم برام آورد (امیرمهدی دوشنبه تا حالا دیگه شیر نمیخوره یعنی از شیر گرفته شده با همین تلخکها!) و امروز استفاده کردم و شما یه کم که خوردی دیگه نخوردی و اخماتو کشیدی توی هم

الهی فدات بشم انگار میخواستم از غصه دق کنم گریه

 

خیلی برام سخت بود اما دندونات واجبتره برام و این هم پروسه ای هست که بلاخره باید طی بشه

بعدشم دیگه شیر نخوردی یه ساعت پیش خوابت میومد دوباره اومدی شیر بخوری اما تا خوردی دیدی تلخه دیگه نخوردی و پتوت رو توی دهنت کردی و پشتت رو به من کردیخطا

بغلت کردم و روی پاهام خوابوندمت و برات لالایی خوندم تا خوابت بردخواب

 

دلم میخواد حسابی گریه کنم اینقدر دلم برات میسوزه که نگو یه کم هم گریه کردم و به خاله مریم زنگ زدم و  یه کم باهاش حرف زدم تا آرومتر شدمگریه

 

نمیدونم چیکار کنم بابایی هم اولش مخالف بود اما بعدش موافقت کرد تا قبل از ماه رمضان این کارو بکنیم آخه انشاءالله اگه امام رضا(ع) بطلبه میخوایم توی ماه رمضان بریم مشهد و اگه شما این موقع شیر نخوری بهتره!خطا

 

دلم خیلی برات میسوزه و ...گریه

دست و دلم به هیچ کاری نمیره و اصلاً تمرکز روی کارام ندارمغمگین

انشاءالله خدا خودش کمکمون کنه تا این کارو با موفقیت به پایان برسونیم

الهی آمین

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان راحله
22 خرداد 94 15:22
سلام دوست خوبم . تولد بهارمـہ . اگـہ میخواے تو شادے ما شریک باشے بـہ وب ما یـہ سر بزטּ . خوشحال میشیم . ________________________¶¶¶¶¶¶ ________________________¶¶¶___¶¶ ______________________¶¶¶______¶___¶¶ ___________________¶¶¶¶¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ __________________¶___¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ _________________¶¶_____¶¶______¶____¶¶ ________________¶¶________¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶ _______________¶¶__________¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ _¶¶__¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ __¶¶___¶¶¶____¶¶_________¶¶¶¶___________¶¶ ___¶¶_¶__¶¶__¶¶¶____¶¶__¶¶______________¶¶ ____¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶__¶_¶¶_¶¶_______________¶ _____¶¶¶¶¶_¶¶_¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶_____________¶¶ ______¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶__¶____¶_______¶¶ _________¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_¶¶___¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶__¶¶____¶¶____¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶____¶¶____________¶¶¶ _______________¶¶¶¶______¶¶¶¶___________¶¶ ______________¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ ______________¶¶¶______________¶¶¶____¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶_______________________¶¶¶ _____________¶¶¶_________________________¶¶ _____________¶¶¶ _____________¶¶¶ ______________¶¶¶
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم تولد بهارجون مبارک باشه چشم انشاءالله
مامان راضی
23 خرداد 94 0:41
عزیزم انشالله به سلامتی از شیر بگیریش و سفر خوبی داشته باشین خانومی
مامانی
پاسخ
دخترم خیلی اذیت نکرد و دو سه بار بیشتر نیومد که شیر بخوره اما خیلی بهانه گیر شده که فکر کنم عادی باشه ممنون از اینکه بهمون سر زدین
مامانی بهار
23 خرداد 94 17:40
بهتون تبریک میگم عزیزم ان شاالله که مشکلی پیش نیاد.رفتید زیارت خیلی التماس دعا
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم چشم حتما
مینا
27 خرداد 94 21:37
اي جانم عزيزم اصلا ناراحت نباش بقول خودتون چيزيه ك بايد طي شه. ايشالا ساره نازمم ب راحتي باهاش كنار بياد. اخيييي ميخواين بياين طرفاي ما
مامانی
پاسخ
هنوز هم با اینکه دو هفته ای میشه ازش گذشته اما باز غصه شو میخورم ممنون از دلداریت گلم
مامان دلنیا
29 خرداد 94 18:29
الهی عزیزم منم دلم نمیاد از شیر بگیرمش فکر میکنم بعداز تابستون این کارو بکنم بهتره ولی بعضی وقتا وسوسه میشم این کارو بکنم نمیدونم چیکار کنم ساره ودلنیا همسن هستن تقریبا ایشالله همیشه سلامت باشه این ناز دخملمون هزار ماشالله
مامانی
پاسخ
نمیدونم من که خیلی پشیمون شدم مخصوصاً وفتی دخترم رو میبینم که پتوش رو دست میگیره و میگه شیر و بعدش بلافاصله میگه بَده دلم میخواد آتش بگیره!! من که میگم بذار دو سالش تموم بشه و بعد از شیر بگیرش اگه زیاد وابسته نیست و غذا خوب میخوره و مشکلی نداره
مامان دلنیا
2 تیر 94 12:16
ممنون مامانی از راهنماییتون . اره میذارم 2سالش تموم شه البته خوب غذا میخوره ماشالله ولی چون تابستونه اذیت میشه ساره جونو ببوس قربونش برم
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم چشم شما هم دلنیاجون رو از طرف من محکم ببوس
عمه فروغ
3 تیر 94 0:52
آفرین به ساره گلم که این مرحله رو هم با موفقیت پشت سر گذاشته ان اشا.. همیشه موفق باشی عزیزم ان شاا.. سفر بهتون خوش بگذره التماس دعا
مامانی
پاسخ