سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

برای ساره ی گلم

خاله راضی هم عروس شد!

1394/4/2 13:47
نویسنده : مامانی
819 بازدید
اشتراک گذاری

یه خبر خیلی خیلی خوب عزیز دلم

 

خاله راضی چهارشنبه ی هفته ی پیش یعنی 27 خرداد، جشن عقدش بود و عروس شد. شوهر خاله هم پسر همسایه شونه همسایه ی دیوار به دیوار که هیچوقت فکرشم نمیکردیم ته تاقاریه آقاجون اینقدر نزدیکشون باشه و همسایه ی دیوار به دیوارشون بشهخنده

 

یکشنبه شب (94/3/24) مراسم مهربرونش بود که مردونه برگزار شد و بابایی و بقیه ی شوهرخاله هات و دایی هات رفتند اونجا و مهریه ی خاله راضی رو نوشتند!

انشاءالله مبارکشون باشهجشن

 

دوشنبه هم با خاله مریم رفتند سفره عقدشون رو پسندیدند و سه شنبه خرید حلقه و ...

یاد خودمون افتادم مامانی، چه روزای خوبی بود و چه روزای قشنگی

انشاءالله خوشبخت بشن و تا آخر عمر با خوبی و خوشی کنار هم زندگی کنند.محبت

 

چهارشنبه عصر هم جشن عقد خاله بود که تا شب ادامه داشت و بعدشم شام و پذیرایی...

منم از صبح اونجا بودم با بقیه ی خاله ها

سفره ی عقد خاله رو من و خاله صدیق تزیین کردیم با میوه آراییش و تزیین نون پنیر سبزیش و ...آرام

عکاس هم من بودم با دوربین عمه زهرا که داده بود کلی عکس ازشون گرفتم البته وسطش شارژ دوربین تموم شد و ...خندونک

 

خلاصه که بعد از اینکه مهمونا رفتند تا سحر داشتیم جمع و جور میکردیم خونه رو، ظرف میشستیم و ...

به قول خاله مریم ما که چیزی از عقدش نفهمیدیم از بس دستمون بند کارها بود و ...

باورت میشه تا یه ساعت قبل از اینکه خاله راضی از آرایشگاه بیاد هنوز دستمون به سفره عقد و کارها بند بود و اصلاً نرسیدم یه کم به خودم برسم و ...

اما خوب خداروشکر همه چیز به خوبی و خوشی تموم شد ...تشویق

 

اینم خطاب به خاله راضی:

عزیزم بهت تبریک میگم خواهر گلم انشاءالله خوشبخت بشی و هیچوقت از انتخابت پشیمون نشی و روز به روز بیشتر از قبل عاشق همسرت و زندگیت بشی...بوس

 

اینم عکسای سفره عقد:

میوه آرایی سفره که موزها رو شکل دلفین درست کردم و آناناس رو شکل طوطیخندونک

آخی عزیزم ببخشید اینقدر سرم شلوغ بود که اصلاً یادم رفت از تو عکس بگیرم!!!

فقط این عکسه که توی بغل آقاجون کنار عروس و داماد نشستی و جدا کردم و برات گذاشتمغمگین

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامانی غزل جون
4 تیر 94 11:09
سلام عزیزم خدا نی نی کوچولو رو برات حفظ کنه امروز تولد فسقلی ما غزل جون هست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونمو براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
عمه فروغ
6 تیر 94 10:49
تبریک میگم ان شاا. که در کنار هم خوشبخت باشند به به چه سفره خوشگلی دست شما دردنکنه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزمممممم شما لطف داری
مامانی بهار
7 تیر 94 2:45
مبارک باشه گلم ان شاالله که خوشبخت بشند
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان دلنیا
7 تیر 94 16:50
مبارکههههههههههههههههه ایشالله خوشبخت بشن به به ساره جون خوشتیپ ماشالله مامانی هنرمند دستت درد نکنه خیلی خوشکله ماشالله هنرمندی
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم انشاءالله لطف داری گلم
هستی مامی
8 تیر 94 10:34
مبارک باشه انشا الله خوشبخت شن
مامانی
پاسخ
مامان راضی
22 تیر 94 14:40
به سلامتی مبارک باشه عزیزممممم
مامانی
پاسخ
مامانی و بابایی
24 تیر 94 7:39
سلام دوست خوبم مبارک باشه انشاالله به سلامتی دیگه یادی از ما نمیکنی سر نمیزنی؟ انشاالله هر جا هستی موفق باشی .
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون لطف داری به یادتون هستم اما چند وقتیه اصلا فرصت نکردم بیام و حتی وبلاگ دختر رو به روز کنم. شرمنده حتما بهتون سر میزنم
آیدا
29 تیر 94 1:51
سلام خوش حال میشم از وبلاگ من دیدن کنی من آپم
مامان علی کوچولو
15 مرداد 94 14:25
به به چه مامان خوش سلیقه ای .انشالله خوشبخت بشن عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری