سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

برای ساره ی گلم

عموی مامانی به رحمت خدا رفت

1394/10/11 8:51
نویسنده : مامانی
606 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

امسال روز 17 ربیع الاول یعنی تولد پیامبر اکرم(ص) نشد جشن بگیریم آخه عزادار شدیم. صبح این روز مجبور شدم برم مراسم خاکسپاری عموی خوبمگریه

 

خیلی سخته انشاءالله که به این زودیها از این عمها نبینی گلم

بیشتر سختیش هم به اینه که هنوز 9 ماه نشده که یکی از عموهام رو از دست داده بودم و الان هم دوباره عزادار یه عموی دیگه شدم.گریه

 

انشاءالله روحش قرین رحمت حق باشه و مهمان پیامبر(ص) باشه.

حرف برات خیلی دارم انشاءالله در یک فرصت مناسبتر میام و کارای جدیدی رو که میکنی رو برات مینویسم.

خیلی دوستت دارم عزیزممحبت

پسندها (3)

نظرات (4)

هستی مامی
11 دی 94 19:51
سلام عزیزم خدا عموی خوبت رو بیامرزه یه خاله صدفی شمارت رو دارم اددت کنه چن من گوشیم هنگ کرده بود دوباره نصب کردم حالا گزینه ادد نامبر رو ندارم فدات دخترت رو ببوس
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خدا رفتگان شما رو هم قرین رحمت خودش قرار بده ممنون لطف کردی
مامان دلنیا
11 دی 94 20:07
سلام عزیزم واقعا متاسفم خدارحمتشون کنه غم اخرتون باشه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون از لطفت
مامان علی کوچولو
4 بهمن 94 15:30
خدا رحمتشون کنه
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
مامان حلما
6 بهمن 94 19:15
روحشون شادددددددد
مامانی
پاسخ