سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

برای ساره ی گلم

بای بای پوشک

1394/11/28 15:25
نویسنده : مامانی
614 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

شرمنده این خبر مهم رو باید خیلی زودتر از اینا برات میگذاشتم ولی خوب فرصت نکردم.

 

بهت تبریک میگم گلم الان بیشتر از یک ماهه که دیگه پوشکت نمیکنم و خودت میری دستشویی.جشنتشویقتشویقتشویق

 

چند روز اولش یه کم سخت بود البته خیلی همکاری کردی اما خوب باید همینطور بهت یادآوری میکردم و چندباری هم یادت میرفت و روی فرش جیش کردی دو شب هم توی خواب جیش کردی و بیدار شدی و لباسات رو عوض کردم و خودت به گریه افتادی و کلی بغلت کردم و قربون صدقه ات رفتم که آروم شدی الهی فدات بشم ناراحت شده بودی که چرا توی خواب جیش کردی اما دیگه تکرار نشد و توی این یک ماه یکی دو بار بیشتر توی شب بیدار نشدی که بری دستشویی. یعنی شب تا صبح دستشویی نمیری صبح هم که بیدار میشی تا خودت نخوای و دستشویی نداشته باشی نمیری.خندونک

 

دیگه خودت یاد گرفتی و قشنگ وقتی جیش داری میگی مامان جیش دارم.

چند روزی هم هست که خودت تا دستشویی داری به صورت مستقل میری و درِ دستشویی رو باز میکنی و شلوارت رو درمیاری و میری جیشت رو میکنی و بعد میگی که بیام پات رو بشورم اگه زودتر بخوام بیام توی دستشویی اجازه نمیدی و میگی شما نیا!!!تعجب الهی قربونت برم عزیز دلم.محبت

 

تازه دستت به کلید برق هم میرسه و چند روزیه خودت لامپ رو روشن میکنی و کلی ذوق میکنی و میگی مامان قدم بلند شده ببین.چشمک

 

به هر حال بازم بهت تبریک میگم که این مرحله از زندگیت رو هم با موفقیت پشت سر گذاشتی.

انشاءالله تنت سالم باشه و همیشه شاد و سرزنده باشی گلممحبتمحبتمحبت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

هستی مامی
1 اسفند 94 10:21
سلام چقدر خوب دعا کن زهرا هم به همین راحتی از پوشک باز شه راستی کی از شیر گرفتیش و چجوری؟
مامانی
پاسخ
سلام من که میگم اگه آدم به موقعش از پوشک بگیرتشون خیلی راحته. ساره جون 8 ماهش بود که از شیر گرفتمش اونم با تلخک که با همون بار اولی که مزه اش رو چشید دیگه شیر نخورد.
عمه فروغ
1 اسفند 94 17:38
موفقیت جدیدت مبارک ساره گلم ان شاا..همیهش موفق باشی
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان دلنیا
14 اسفند 94 9:56
الهی من فدات شم خاله کارات خیلی شبیه دلنیاس دلنیا هم برا دستشویی رفتن خودش لامپ وروشن میکنه ودر بازمیکنه اینکه میگه تو نیا تو خیلی بامزس .دلنیا هم دقیقا همینو میگه الهی من فدای قدوبالات بشم که خودت لامپ روشن میکنی یادم رفت اول بگم موفقیت جدیدتو تبریک میگم ایشالله پیشرفتای بزرگتر همراه باسلامتی درکنار مامانی وبابا
مامانی
پاسخ
خدانکنه عزیزم خیلی جالبه چون همسن و سالند خیلی کاراشون مثل همه منم وقتی کارای دلنیاجون رو توی وبلاگش میخونم میبینم خیلی به کارای ساره شبیهه. انشاءالله خدا حفظشون کنه. راستی سال نوتون مبارک دلنیاجون رو از طرف من ببوس
مامان صدرا
27 اسفند 94 11:05
خداوندا تقدیر دوستان را در سال آینده به گونه ای قرار بده که در پایان سال از گذشته خود افسوس نخورند . . . پیشاپیش عیدتون مبارک
مامانی
پاسخ
الهی آمین
مامان راضی
22 فروردین 95 9:24
افرین گل دخترررر
مامانی
پاسخ