سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

برای ساره ی گلم

نوروز95

1395/1/24 17:39
نویسنده : مامانی
662 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

به همین زودی داره یک ماه از سال 1395 هم میگذره و انگار ثانیه ها برای سبقت گرفتن از هم عجله دارند!چشمک

 

خیلی دوست دارم زود به زود بیام و وبلاگت رو به روز کنم اما انگار مشغله های روزانه تمامی نداره و بهم این اجازه رو نمیده علاوه بر اینکه شما هم اجازه ی این کار رو بهم نمیدی و هر موقع من بیام پای سیستم شما هم سریع میدوی و میای کنار من و مهندسی میکنی

الان هم که اومدم شما خوابی و من تا ساعتی دیگه میخوام بیدارت کنم و با هم بریم خونه ی فاطمه دوست مامانی.خندونک

 

به هر حال عید امسال هم گذشت با تمام خاطراتش

با سال تحویلی که ما توی راه خونه ی آقاجونینا بودیم و وقتی رسیدیم اونجا سال تحویل شده بود!!!تعجب

با سفره ی هفت سینی که به دلایلی نشد اونچه که میخواستم!خطا

با تقویم رومیزی ای که خودم برای شما درست کردم با همه ی عکسها و کارهای فتوشاپیش و خیلی مورد استقبال همه قرار گرفت.خجالت

با عکسهایی که من از شما گرفتم و شما پاکش کردی و الان عکسی از عید و لباسهای عیدت ندارم بگذارم!خندونک

با دیدوبازدیدهای عید که میرفتیم و شما خیلی خوشحال بودی از این رفت و آمدها.محبت

با سیزده بدری که خراب شد به خاطر حادثه ای که شب سیزده بدر برامون پیش اومد(با موتور با بابایی رفته بودیم خونه ی خاله عید دیدنی که در راه برگشت خوردیم به زمین و شما صورتت کلی زخم شد و دهنت و ...) و خداروشکر به خیر گذشت.خسته

خلاصه که گذشت امیدوارم امسال سال خوبی برامون باشه و پر از خیر و برکت.

انشاءالله بتونیم امسال ماشین بخریم، زمین یا خونه بخریم، مسافرت بریم و ...

دعا میکنم امسالمان بهتر از پارسال باشه و غم و اندوهی در خودش نداشته باشه.

 

خیلی چیزها هست که الان یادم نیست تا برات بنویسم فقط میگم که هر روز داری شیرینتر میشی و علاوه بر اون شیطونتر و اینکه عاشق بازی هستی و دوست داری مدام باهات بازی کنم.بوس

 

حالا بریم سراغ عکسهای ساره در ماه سی ام زندگیش:

 

به ترتیب از راست به چپ: امیرمهدی، محمدجواد و ساره در روضه های آقاجونینا

ساره و بابایی روز دوم عید در گلستان شهدا کنار هفت سین شهدابوس

هفت سین امسال ما:چشمک

ساره و سفره ی هفت سین سال 1395خجالت

اینم ساره در حال نقاشی با رنگهای انگشتی که عاشق این کارهخنده

محبتمحبتمحبت

بوسبوسبوس

این عکسهام نمایی از تقویم رومیزی امسال ساره جون که درست کردم:

 

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان دلنیا
24 فروردین 95 19:15
سلام عزیزدلم عیدتون مبارک الهی بمیرم خداروشکربخیر گذشته ایشالله امسال سالی پراز سلامتی وپول زیاد وایشالله به همه اهدافتون برسین ماشالله مامانی هنرمند خیلی خوشکله مبارکش باشه سی ماهگیتم مبارک عزیزدلم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون عید شما هم مبارک انشاالله امسال برای شما هم سالی پر از برکت باشه ممنون که همیشه به ما لطف داری دلنیاجون رو ببوس
maloosak
27 فروردین 95 0:57
اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت ممنون خوشحال ميشم به منم سر بزنيد
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون انشاءالله شما هم همیشه شاد و خرم باشید.
مامان صدرا
13 اردیبهشت 95 21:14
مامانی
پاسخ