سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

برای ساره ی گلم

کلاس حفظ مامانی تموم شد!

1395/3/9 22:39
نویسنده : مامانی
442 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

امروز کلاس حفظ قرآن مامانی تموم شد.

 

بلاخره بعد از 4 سال تلاش امروز حافظ قرآن شدم البته انشاالله که بشه بهم گفت حافظچشمک

از قبل از بارداریم این کلاس رو شروع کردم و تا پایان بارداری 8 جزء رو حفظ کردم و بعد از زایمان هم شما 24روزت بود که گذاشتمت و رفتم کلاسآرام

 

خیلی ها  تو این راه به من کمک کردند مخصوصا مادر و عمه که بیشتر وقتها زجمت نگهداری از شما وقت کلاس من به عهده ی اونا بود که واقعا ممنونشونم.محبت

خداروشکر که بلاخره این توفیق نصیبم شد و نیمه راه این کار رو رها نکردم که واقعا توفیق خدا بود وگرنه هنوز هم باورم نمیشه که تونستم تا آخر قرآن پیش برم. خدارو صد هزار مرتبه شکر.تعجب

 

امروز با بچه ها یه جشن کوچولو برای خودمون گرفتیم. شما هم بودی یعنی هممون بچه هامون رو آورده بودیم دنبالمون. کیک خریدیم ژله درست کردیم آقای لطیفی هم برامون شربت آورد خلاصه که خوش گذشت بهمون شما هم با بچه های دیگه تا تونستی شیطنت کردین مخصوصا با امیرمهدی و نجمه (آخه من و خاله مریم با هم کلاس میرفتیم و خداروشکر با هم قرآن رو تموم کردیم)چشمکخندونک

 

عکس هم گرفتیم که الان توی گوشیمه و اگه بخوام بیام سر گوشیم و عکسها رو بریزم روی کامپیوتر شما نمیگذاری انشاءالله با عکسهای مشهدت توی پست بعدی میگذارم.

 

پسندها (2)

نظرات (2)

یارا
9 خرداد 95 23:59
چه افتخار بزرگی. ان شاء الله همیشه در پناه قرآن باشید
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم انشاءالله
مامان دلنیا
10 خرداد 95 9:05
عزیزم خیلی تبریک میگم خوش به سعادتت وخوش به حال ساره جون که اینجور مامانی داره واقعا به ارادتون تبریک میگم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری انشاءالله بتونم واقعا حافظ قرآن باشم