سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

برای ساره ی گلم

اولین باری که رفتی آرایشگاه

1392/11/30 22:44
نویسنده : مامانی
262 بازدید
اشتراک گذاری

 

ساره جونم سلام

الان که دارم مینویسم مثل خیلی وقتای دیگه شما توی دلم نشستی و داری بازی میکنینیشخند

 

پریروز یعنی دوشنبه رفتم آرایشگاه تو رو هم با خودم بردم

اونجا به زهراخانم (آرایشگر) گفتم یه کوچولو هم موهای تو رو کوتاه کنه

 

توی دل خودم نشستی و خاله اشرف هم جلوت نشسته بود و کلیداشو نشون میداد و تو باهاش بازی میکردی و زهراخانوم هم موهاتو کوتاه میکرد.

 

این عکست با موهای کوتاه شده که داری دستاتو با اشتها میخوریلبخند

 

ساره

 

از وقتی یاد گرفتی برگردی دیگه طاقت نداری

همش میخوای برگردی، میخوای جلو بری و وقتی نمیتونی جیغ میزنیقلب

این عکستو امروز ازت گرفتم که داری با کلیدهات بازی میکنیلبخند

 

ساره در حال بازی کردن با کلید

 

ساره در حال بازی کردن با کلید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نی نی شیطون
30 بهمن 92 23:52
سلام عالی بود به وبلاگ کوچیک من هم سری بزنید اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
مامانی
پاسخ
سلام نظر لطفته خانوم، خوشحال میشم با هم بیشتر آشنا بشیم لینکتون کردم
نی نی شیطون
1 اسفند 92 18:26
سلام ممنون که بهم سر زدید منم شمارو لینک کردم
مامانی
پاسخ
سحر مامان یسنا
2 اسفند 92 10:29
مبارک باشه موهات عزیز دلم
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان بهاره مامان امیرمحمد
3 اسفند 92 11:26
وای عزیزم خیلی خوشگل و بانمکی هزار الله اکبر چقدر این دخمل قشنگه خدا نگهداره براتون اسپند براش دود کنید
مامانی
پاسخ
ممنون نظر لطفتونه ممنون که بهمون سر زدین
مامان فاطی
3 اسفند 92 13:22
سلام عزیز دلم. حالت خوبه دوست مهربونم؟ وآی که چه دختر ناز و دلبری داری! ماشالله اگه دستم بهش میرسید حسابی چلونده بودمش!!!!! ببوسش محکممممممممممممم اگه اجازه بدی میخوام لینکتون کنم بازم بهت سر میزنم عزیزم فعلا خدا نگهدار
مامانی
پاسخ
سلام خانومم، ممنون لطف کردی بهمون سر زدی. چشم حتما خوشحال میشم لینکمون کنی منم حتما بهتون سر میزنم
مامان اسماء جونی
3 اسفند 92 16:02
مبارک ساره جونی باشه موهاشو کوتاه کرده داری بزرگ میشی دخملی ماشالله
مامانی
پاسخ
مامان دلنیا
6 اسفند 92 22:11
مبارک باشه عزیزدلم .ایشالله عروسیت خاله.
مامانی
پاسخ