سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

برای ساره ی گلم

33 ماهگیت مبارک عزیزم

1395/3/29 19:19
نویسنده : مامانی
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

33 ماهگیت با 4 روز تأخیر مبارک باشه انشاءاللهجشنتشویقجشن

3 ماه دیگه مونده تا به 3 سالگیت برسی و من امسال برنامه ی ویژه ای برای تولدت دارم البته انشاءالله که مشکلی پیش نیاد و همه چیز به خوبی و خوشی بگذره.آرام

 

عزیزم:

این روزها هر روز بیشتر از قبل به شیرین زبونیهات اضافه میشه

اگه میبینی خیلی برات نمی نویسم به خاطر اینه که از بس شیرین زبونیها و کارات زیاده خیلی هاش رو وقتی میخوام ثبت کنم یادم نیست.خجالت

 

اینا نمونه ای از اونهاست:

یه روز با بابا نشسته بودی تلویزیون می دیدی بابا گفت ساره امام رضا رو، تو هم گفتی ما هم انشاءالله دوباره میریم امام رضا اینقدر ذوقتو کردم که نگو و اومدم بغلت کردم و فشارت دادم عزیزممحبت

 

خیلی وقتها میری پایین و به عمه که در حال نوشتن خط و خوشنویسیه (آخه عمه خطاطه) میگی عمه بذار کاراتو انجام بدم و عمه بهت برگه و قلم میده و شما شروع به خط کشیدن میکنی.خنده

 

توی مشهد بهت میرفتیم جلوی ضریح و بهت میگفتم ساره به امام رضا سلام بده میگفتی سلام امام رضا بعدش به من میگفتی سلام کردم حالا بریم!خندونک

 

یه روز تلویزیون مردم رو در حال دعاکردن نشون میداد بهت گفتم ساره اینا دارن چه کار میکنن؟ گفتی دارن دعا میکنن، گفتم برای کی؟ گفتی برای عمه فاطمه که خوب بشهچشمک

 

این روزها خیلی بوسم میکنی مخصوصا شبا که میخوای بخوابی یا صبحها تا از خواب بیدار میشی میخندی و بوسم میکنی. یه وقتایی هم بهم میگی مامانی سرتو بیار پایین میخوام بوست کنم الهی فدات بشم که اینقدر محبت داریبوس

 

یه چیز دیگه اینکه خیلی سر آب میری و از آب بازی خسته نمیشی و تا یه لحظه ازت غافل میشم می بینم رفتی سر آبها و همه ی لباسهات رو خیس کردی!!!!!!تعجب

 

بعضی از کلماتی که اشتباه میگی:

 

آلبالو: آبلابول               کمربند: کمندر          امیرعلی: اَمَلی    

مهمونی: مهمودی               کامپیوتر: کامپیتر                 

بیا شمعها رو فوت کن: بیا شمعا رو کوف کن    

حشره: پشره              زیرزمین: زیرمزین                       گردنبند: گبندر

آب یخ: آب رخ              یخچال: رخچال                          محمدجواد: محمِ جواد

 

عزیزم خیلی دوستت دارم

راستی چند وقتیه دیگه میذاری گیر به سرت بزنم و منم چند جفت گیر نمدی برات درست کردم و شما هم خیلی دوست داری.محبت

 

ببخش گلم فعلا همینا رو یادمه فرشته ی کوچولوی منخندونک

 

پسندها (3)

نظرات (3)

هستی مامی
2 تیر 95 12:33
33ماهگیت مبارک دختر خوشکل خاله
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممم
مامان صدرا
19 تیر 95 21:10
خاله فدای شیرین زبونیات خانومی جواب ازمایشو نشون دادین نگران دخملی شدم ولی انشالله که چیزیش نباشه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف داری آره چیزی نبود خداروشکر دکتر گفت سالم سالمه فکر میکنم به خاطر هوا باشه حالا چند روزه که دل درداش خیلی کمتر شده شکر خدا
❤ معصومه ❤
3 مرداد 95 19:02
سلام وب خیلیییییییییییی قشنگی دارین به من هم سربزنین
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم نظر لطفته چشم حتما ممنون که بهمون سر زدین