سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

برای ساره ی گلم

سفر کربلا

1395/7/1 3:40
نویسنده : مامانی
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

تا دقایقی دیگه باید آماده بشیم و بریم فرودگاه برای پرواز به سمت کربلا

امسال اولین همراهی تو در این سفر زیارتی با ماست و دومین سفر کربلای من و بابایی با هم

انشاءالله بعد از برگشتمون برات مفصل مینویسم

دوستت دارم

ساعت 3 و 39 دقیقه شب 1 مهر

که ساعت 6 صبح ساعت پروازمون هست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان راضی
1 مهر 95 11:59
وای عزیزم التمااااس دعاااااا دلم کربلا خواستتتتت
مامانی
پاسخ
دعاگوی همه ی دوستان بودم انشاءالله خدا قبول کنه
هستی مامی
2 مهر 95 20:25
سلام خواهر گلم وااااای خوش بسعادتتون خیلی خیلی دعا کن ما رو اگر چه که پیامم رو دیر میبینی ساره جان رو ببوس ان شا الله با زیارت قبول برگردی و البته با یه عالمه عکس
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم برای همه ی دوستان دعا کردم انشاءالله که قبول باشه