سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

برای ساره ی گلم

دخترک باهوش من

1396/3/19 22:23
نویسنده : مامانی
253 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم سلام
امشب اینقدر ذوق زده ام کردی که دلم نیومد این پست رو بذارم برای وقت دیگه ای

 

دو سه روزه که قبل از نماز ظهر میریم مسجد و به بچه ها روخوانی و حفظ سوره ملک رو اموزش میدم واسه طرح 1451
شما هم با من میای حتی اگه خسته باشی اینقدر عاشق مسجدی که تا میگم میخوایم بریم مسجد زودتر از من آماده ی رفتن میشی

 

حدود یه ساعت پیش بود که دیدم داری برای خودت میخونی موت والحیاه، وقتی شنیدم اینقدر تعجب کردم که نگو اخه من اصلا با تو کار نکرده بودم این سوره رو
بعد ازت که پرسیدم دیدم 2تا ایه ی اول سوره ی ملک رو حفظی با تکرارهایی که توی کلاس با بچه ها کردیم

 

الهی فدای تو بشم که اینقدر باهوشی عزیزم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان راضی
20 خرداد 96 15:40
افرین ساره جونمممم
مامانی
پاسخ