سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

برای ساره ی گلم

دخترکم سلام😘

1396/6/21 21:21
نویسنده : مامانی
170 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم
4 روز دیگه تولدته خیلی دلم میخواست امسال یه تولد مفصل برات بگیرم اما متاسفانه نمیشه
آخه مراسم چهلم دایی بابایی هست...
اما خوب انشاالله یه جشن مختصر برات می گیریم

 

فقط احتمالا یکی دو روز بعد از روز تولدت،
آخه روز یکشنبه 7صبح نوبت زدیم بریم دندونات رو درست کنیم با بیهوشی. از همین الان کلی استرسش رو دارم اما خوب چاره ای نداریم آخه اکثر دندونات خرابه و چند روز پیش هم که درد گرفته بود و چند ساعت مدام گریه می کردی و می گفتی می سوزه درد می کنه. اون شب پا به پات گریه می کردم و درد می کشیدم...


امیدوارم به خوبی و خوشی انجام بشه و دندونات دیگه مشکلی نداشته باشه
مجبوریم چون آقای دکتر گفته دندونای پایینی خیلی مهمه و تا 11، 12سالگی باید داشته باشی وگرنه برای دندنای اصلیت مشکل پیش میاد.🤔


خیلی دوستت دارم عزیزم

سعی میکنم برات کم نذارم چون تو تموم زندگیمی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)