سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

برای ساره ی گلم

عزیزم تولدت مبارک

1396/6/25 23:52
نویسنده : مامانی
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم
تولدت مبارک

امروز تولدته که دقایقی دیگه به پایان میرسه متاسفانه به دلایلی که قبلا گفتم نشد برات تولد بگیریم فعلا.


امروز برای خرید رفتم بیرون و بهت قول داده بودم که وقتی برگشتم برات جایزه بخریم و به قولم عمل کردم (جایزه:یه دفتر نقاشی، یه بسته پاستل 12تایی، یه خط کش و یه تراش توپی) کلی ذوق کردی و تا کلی وقت نشسته بودی و نقاشی می کشیدی.

بعدازظهر با هم رفتیم مسجد برای کلاس و شما وسایلت رو هم توی کیفت گذاشتی و آوردی و با بچه ها چند تا نقاشی خوشگل کشیدین.

به بچه ها گفتی که امروز تولدته و بچه ها همه با هم شعر تولدت مبارک رو (در حین خوردن آشی که مامان یکی از بچه ها پخته بود و آورده بود) برات خوندن و شما کلی ذوق کردی گلم.

الهی صدساله شی گلم


الان شما و بابایی خوابید اما من خوابم نمیبره همش فکر فردا صبحم که باید ببریمت برای دندونات
امیدوارم به خوبی و خوشی بگذره و مشکلی پیش نیاد. خیلی استرسشو دارم اما خوب توکل برخدا...🤔


خیلی خیلی دوستت دارم دخترکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان صدرا
26 شهریور 96 22:49
تولدت مبارک عزیز خاله انشالله 120 ساله بشی❤❤💐💐💐🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎂🎂🎂🎂
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونممممممممممممممممممممممحبتمحبتمحبت