سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

برای ساره ی گلم

😍فرزندم، عزیزترینم😍

1396/6/31 21:16
نویسنده : مامانی
181 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزترینم,فرزندم


من مادرت هستم

 

من با عشق, با اختیار, با آگاهی تمام پذیرفته ام که مادرت باشم


تا بدانم خالقم چگونه مخلوقش را دوست میدارد هدایت میکند و در برابر خواسته های تمام نشدنی اش لبخند میزند و در اغوشش میگیرد,

 

من یک مادرم هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد



من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بی خوابی های شبانه را تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت همه حجم سکوتی,که گاه از خودگذشتگی نامیده میشود

 

تا بدانم حجم یک لبخند کودکانه ات می تواند معجزه زندگی دوباره ام باشد

 

من نه بهشت می خواهم نه اسمان و نه زمین

 

بهشت من زمین من و زندگیم نفس های آرام کودکی توست که در آغوشم رویای پروانه آرزوهایت را میبینی

 

من مادرم ,همانی که خالقم ذره ای از عظمتش را به من بخشید تا تجربه کنم حس بزرگی و لامتناهی شدنش را.

 

من هیچ نمی خواهم هیچ … هیچ روزی به من تعلق ندارد, همه روزها ساعت ها و ثانیه های من تویی ومن دست کودکیت را میگیرم تا به فردای انسانیت برسانم که این رسالت من است بر تو وهیچ منتی از من بر تو وارد نیست

 

که من

 

با اختیار به عشق

 

تو را به این دنیای پر آشوب

 

خوانده ام

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان صدرا
3 مهر 96 10:51
متن بسیار بسیار زیبا👍🌹😙
مامانی
پاسخ
محبتمحبتمحبت
رویا
5 مهر 96 6:23
با سلام و درود.عالیییییییی . نرم افزار موبایلی تقویت حافظه کودک.- در این برنامه کودکان شما علاوه بر یادگیری اسامی حیوانات ، میوه ها و سبزیجات، نمادهای عید نوروز ، تشخیص افراد از روی لباس آنها ؛ حافظه تصویری خود را تقویت میکنند. لینک دانلود از کافه بازار : https://cafebazaar.ir/app/ir.sypna.memoryimprovementforkids لطفا دانلود و نصب کنید.سپاسگزارم.
3.280586
4 آذر 96 11:45
2/60965---- با سلام دوست خوبم اگر به دونبال بانک شماره فعال براي تلگرام (کانال يا گروه) يا بانک شماره فعال براي تبليغات مي گرديد پس ادامه مطلب را بخونيد اين برنامه تضميني مي باشد ارايه شده از وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir برنامه سيمرغ براي ساخت بانک شماره از تمامي اپراتور هاي ايران ( ايرانسل , همراه اول, رايتل و تاليا) مي باشد با قابليت تفکيک بصورت استاني يا پيش شماره و هنگام ذخيره کردن هم مي تونيد به چند روش ذخيره کنيد بصورت فايل مخاطب وي سي اف , فايل متني يا ذخيره خودکار در مخاطب هاي تلگرام بدون در گير کردن موس و کيبرد بصورت خودکار مي باشد براي دانلود و ديدن اطلاعات بيشتر به وبسايت يکتا فايل بياييد http://yektafile.ir/product/بانک-شماره-ساز-سيمرغ/ ----5/065431