سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

برای ساره ی گلم

سومین روز از سومین ماه سومین فصل سال

1396/9/3 22:40
نویسنده : مامانی
168 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم سلام

امروز سومین روز از سومین ماه سومین فصل سال بود و تو این روز رو با بیماری پشت سر گذاشتی.🤒


 

دیشب تا حالا، حالت خوب نیست و الان تازه یه کم خوابت برده

دیشب تا صبح همینطور می خوابیدی و با گریه بیدار می شدی یا دلت درد میکرد یا تبت بالا رفته بود.

من دیشب تازه با مفهوم تب و لرز آشنا شدم و چه مفهوم تلخی

توی این چند سال تب خیلی کردی اما اولین بارت بود که تب و لرز میکردی و من واقعا نمی دونستم باید چیکار کنم


 

از صبح تا حالا هم حال خوشی نداری و چندین بار تب کردی و استفراغ، بعدازظهری هم لرز شدیدی کردی که من واقعا هول کرده بودم و نمیدونستم چیکار کنم و بردمت پیش مادر و با کمک اون تونستیم لرزت رو متوقف و تبت رو پایین بیاریم خداروشکر

همش گریه می کردی و میگفتی دلم درد میکنه چیزی هم که نتونستی بخوری بابایی برات سوپ خرید و ظهر دو سه تا قاشقش رو خوردی که همون رو هم بالا آوردی


 

امشب با بابایی بردیمت دکتر، آقای دکتر گفت خوشبختانه چیز خاصی نیست و گلوت هم عفونت نداره فقط یه ویروسه
یه آمپول هم برات نوشت که موقع زدنش خیلی دردت گرفت و گریه کردی اما از اون موقع تا حالا دیگه تب نکردی و استفراغ هم تکردی خداروشکر

یه کوچولو هم تونستی غدا بخوری بعد از دیشب تا حالا


 

امیدوارم هر چه زودتر کاملا خوب بشی و دوباره سکوت خونه رو بشکنی و شادی رو بهمون ارزونی کنی

خیلی دوستت دارم عزیزم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرا
10 آذر 96 18:28
الهی فدات بشم عروسک انشالله به زودی خوب میشی
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داریچشمک