سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

برای ساره ی گلم

یه خبر خوب ...

1392/12/8 15:10
نویسنده : مامانی
261 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم دوباره سلام

اینم خاطره ی امروزت


امروز صبح یه ساعتی گذاشتمت پیش مادر و رفتم امتحان بدم و بیاملبخند

بعد که برگشتم شما تازه خوابیده بودی، مادر میگفت خیلی ناآرامی کردی و نق میزدیناراحت

 

اما از اون موقع که خوابیدی تا حدود یه ساعت و نیم بعدش خواب بودیخواب، من که دیدم بیدار نمیشی اومدم بالا و به مادر گفتم وقتی بیدار شدی صدام بزنه که بیام ببرمت

 

یکی دو ساعت پیش بردمت حمام، برای دومین بار توی حمام خودمون هورا (آخه حمام ما با یه اتاق که کنارشه و اتاق شماست بیرون از ساختمونه و توی راهروست و من میترسیدم سرما بخوری ناراحت واسه همین حالا که یه کم هوا خوب شده دیگه تصمیم گرفتم خودم ببرمتلبخند)

 

اولین بار اول شش ماهگیت بود که بردمت حمام و بابایی اومد گرفتت و توی پتو پیچیدت و کنار بخاری  بود تا من اومدم بیرون و لباساتو تنت کردم

 

این بار با کمک مادر بردمت حمام، مادر اومد گرفتت و لباساتو تنت کرد قلب

اینم خواب قشنگ بعد از حمامت

 

خواب بعد از حمام

 

خیلی خوب بود، دیگه از این به بعد همینجا خونه ی خودمون میبرمت حمامهورا

حالا دوباره بیدار شدی و داری گریه میکنی و من باید بیام سراغت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

lمامان زهرا کوچولو
8 اسفند 92 21:20
این عکسه خیلی ماه شدی
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
شیما مامان شاهین کوچولو
10 اسفند 92 0:02
ای جوووووونم چ ناز و معصوم خوابیده خدا حفظش کنه مامانی ممنون بهمون سر زدی
مامانی
پاسخ
منم ممنونم که بهمون سر زدی، از طرف من شاهین کوچولو رو ببوسانشاءالله که دوستان خوبی واسه هم باشیم
مامان دلنیا
10 اسفند 92 10:36
ماشالله خیلی نی ناز شدی ساره جووووووووووونم.عافیت باشه .
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان دلنیا
10 اسفند 92 10:37
مامانی میشه بپرسم اهل کجایین؟چه رشته ای میخونی؟
مامانی
پاسخ
بله، چرا که نه. اصفهانیم، دانشگاهم تموم شده، کامپیوتر خوندم
مامان شیما
10 اسفند 92 19:46
عافیت باشه جقد ناز خوابیده دخمل نازمون
خاله مینا
11 اسفند 92 1:43
ااااااااخی چه گل دختر نازی داری ... خدا براتون حفظ اش کنه برای نوشتن این وبلاگ قشنگ هم خسته نباشی من هم یه دختر کوچولو دارم خوشحال میشم به ما سر بزنی و با نظر دادنت خستگی رو از تنمون در بیاری
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم، ممنون که بهمون سر زدی، حتما میام از وبلاگ دختر کوچولوتون دیدن میکنم
مامان زهرا
12 اسفند 92 20:27
بیچاره این مامانا که همیشه اسیر این نی نی های شیطون ما هستند
مامانی
پاسخ