سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

برای ساره ی گلم

دخترکم دوستت دارم

1396/10/25 10:19
نویسنده : مامانی
234 بازدید
اشتراک گذاری

جشن4 سال و 4 ماهگیت مبارک عزیزکمجشن

 

دوستت دارم بى امان..
از ناز چشمانت كه بُگذرم..
از عطر نفسهايت..
از خرمن زلف سياهت...
از خنده هاى جانانه ات...
از شيرينى كلامت كه رد شوم...
از گرماى آغوشت....نه!!!
اين يكى ديگر كار من نيست..
ميدانى همان نه ماه كافى بود،
كه قلبم وابسته شود به قلب كوچكت..
تمام دنيا و روياى من در سمت چپ سينه ى تو خانه دارد...
ما با هم ريشه كرديم..
تو از آغاز و من از نو..

 

 

جان منی از این عزیزتر نمی شود

جان منی و خوش به حالت که مادرت

تو را مثل گوش ماهی هایی که خودش کنار دریا کشف کرده دوست دارد

برایت یک مشت بوسه میفرستم

باز هم هست

از این بوسه های عاشقانه برایت زیاد کنار گذاشته ام

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
25 دی 96 11:46
ماهگردت مبارک عسلم بغل
مامانی
پاسخ
آرامآرامآرام