سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

برای ساره ی گلم

اولین استخر و ساره

1396/10/29 20:27
نویسنده : مامانی
263 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام

امروز برای اولین بار با هم رفتیم استخر
قبل از رفتن که کلی ذوق داشتی و می گفتی میخوایم بریم استخر


وقتی رسیدیم برات یه مایو خریدم که خیلی دوست داشتی و بهت هم میومد
وقتی رفتیم داخل، با نجمه و ریحانه رفتیم داخل قسمت بچه ها


خیلی دوست داشتی: نیم ساعت اول، دستت فقط به کناره های استخر بود و راه می رفتی
بعد خسته شده بودی و می گفتی می ترسم و به من هم می گفتی بیا کنار من توی آب
به کم که اومدم کنارت و پاهام توی آب گذاشتم انگار احساس امنیت کردی و کم کم دوباره خودت راه می رفتی و من از کنارت رفتم.
یه مدتی که گذشت دیگه دوست داشتی و توی آب راه می رفتی و فقط کنار استخر نبودی.
یه کم هم به کمک ساجده روی آب خوابیدی و شما کردی


بعد هم که اومدم بیرون و داشتم لباسهات رو بهت می پوشوندم گفتی مامان امروز خیلی خوش گذشت.

خدارو شکر خیلی دوست داشتی
عکس هم یادم رفت ازت بگیرم
انشاالله بازم میریم ازت عکس می گیرم.
تصمیم دارم یه کم که بزرگتر شدی ببرمت کلاس شنا.


بعد از شنا هم رفتیم خونه آقاجونینا و با اینکه خیلی خوابت میومد نیم ساعتی بیشتر نخوابیدی و نگذاشتی منم بخوابم

الان خوابیدی و داری شبکه پویا رو می بینی و فکر کنم تا چند دقیقه ی دیگه خوابت ببره چون چشمات رو به زور باز نگه داشتی.

شبت خوش گلم
امیدوارم خوابهای خوش ببینی

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
29 دی 96 22:57
ای جونم فندق کوچولو همیشه شاد باشیبغل
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونممحبت