سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

برای ساره ی گلم

*دو خبر جدید*

1392/12/10 22:00
نویسنده : مامانی
241 بازدید
اشتراک گذاری

 

کوچولوی من سلام

الان ساعت 9:40 شبه و شما تازه یه کم خوابیدی

 

خواب قشنگ

 

امروز من تصمیم گرفتم خونه تکونی مونو شروع کنم اول که شروع به کار کردم هیچی نمی گفتی و بهم نگاه میکردی اما یه کم که گذشت گریه هات شروع شد و نمیگذاشتی من کار بکنمناراحت

فقط میخواستی من بنشینم کنارت و باهات حرف بزنم و بازی کنم

الانم کلی خونه به هم ریخته شده و وسایل آشپزخونه وسط سالنهنگران اما نمیتونم برم سراغش چون باعث سروصدا میشه و شما هم که خوابت خیلی سبکه فوری از خواب بیدار میشی

 

حالا دو خبر جدید واست دارمنیشخند

 

اول اینکه صبح چرخهای روروئکت رو وصل کردم و شما برای اولین بار یه کم توش نشستی

اولش با تعجب بهش نگاه میکردیتعجبسوال

 

ساره در روروئک

ساره در روروئک

 

اما یه کم که گذشت انگاری خیلی دوست داشتی و ذوق کرده بودیلبخند

 

ساره در روروئک

 

یه 5 دقیقه ای توش بودی و بعد آوردمت بیرون که خسته نشیچشمک

 

دومین خبر اینکه:

تصمیم گرفتم از امروز بهت غذا بدم آخه دیگه 5 ماه و نیمته واسه همین واست فرنی درست کردم

یه قاشق بهت دادم خوردی انگار بدت نیومد و دوست داشتیهورا

 

خیلی دوستت دارم عزیزمقلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زهرا
11 اسفند 92 11:04
عزيييييييزمخيلي نازه. دعا كنيد به وقتش خدا به منم يه دخمل نازو سالمو صالح هديه بده منم ميخوام
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، انشاءالله که خدا یه کوچولوی ناز بهتون هدیه بده به زودی، حتما دعا میکنم براتون، ممنون که بهمون سر زدین
مامان فاطی
12 اسفند 92 0:49
سلام مامانیه ساره ی گلم. خوبی؟ خیلی برام جالب بود که امیر حسین و ساره جون باهم اولین بار توی رورویک نشستن ، با این تفاوت که پسریه من 4 ماهه هست وکوچولوتر از دختر شماست. اتفاقا منم یه پست با همین عنوان واسه پسرم گذاشتم. امید وارم همیشه شاد باشید. بازم بهتون سر میزنم عزیزم.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم، ممنون، شما خوبی؟ چه جالب خوشحالم کردین که بهمون سر زدین، منم حتما بهتون سر میزنم
هانی
12 اسفند 92 11:27
ای جونمممممممممممممم چه جیگره مامانی یه ماچ گنده ازش بکن خدا حفظش کنه .من لینکتون میکنم
مامانی
پاسخ
نظر لطفته عزیز، چشم حتما، خوشحالم میکنی منم شما رو لینک میکنم با اجازه تون
مامان مرسانا
13 اسفند 92 13:25
سلام ساره کوچولوووو.مرسانا 2 ماه دیگه به دنیا میاد.برات آرزوی سلامتی دارم عزیز دلم.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم، ممنون. انشاءالله که مرساناجون به سلامتی به دنیا بیاد
قاصدک
13 اسفند 92 16:13
ای جانم چه دختر نازییییییییییی. خدا نگه داره براتون
مامانی
پاسخ
ممنون
مامان اسماء جونی
13 اسفند 92 16:31
سلام ساره کوچولو مبارکت باشه خاله،دیگه خانووم شدی روروک اسماء جونی هم دقیقا همین شکلیه...اونم عاشق روروک سواریه
مامانی
پاسخ
مامان دلنیا
17 اسفند 92 15:56
عزیزم مبارکه .ایشالله همیشه سالم وسلامت باشی فداااااااااااااش ماشالله تو روروک چه نازه.عزیزم نوش جونت .مامانی خسته نباشی .بووووووووووووووووس واسه ساره جوووووووووون ومامان گلش.مواظب خودتون باشین.
مامانی
پاسخ
ممنون، شما هم خسته نباشی توی این روزای قبل از عید و خونه تکونی ها