سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

برای ساره ی گلم

تبریک روز مادر با ده روز تاخیر😁

1396/12/25 22:20
نویسنده : مامانی
224 بازدید
اشتراک گذاری

امسال هم روز زن و روز مادر گذشت ۱۵ اسفندماه

روز خوبی بود و ما یکی یه روسری برای مادر و خانومجون خریدیم با شیرینی به دیدنشون رفتیم
بابایی هم برای من دو تا روسری خرید
شما هم که وجودت بزرگترین هدیه برای من است

این متن هم تقدیم به مادرم (هرچند که ده روز از روز مادر گذشته اما مادر برای ما همیشه مادر است)

مادرم، ای مهربان‌ترین فرشته‌ی خدا.
بگو چگونه تو را در قاب دفترم توصیف کنم؟
صبر و مهربانیت را چطور در ابعاد کوچک ذهنم جا دهم؟

آن زمان که خط خطی های بی‌قراری ام را با مهر و محبّتت پاک می‌کردی و با صبر و بردباری کلمه‌ به کلمه ی زندگی را به من دیکته می‌گفتی خوب به خاطرم مانده است.
و من باز فراموش می‌کردم محبت تشدید دارد.

در تمام مراحل زندگی، قدم به قدم، هم پای من آمدی، بار ها بر زمین افتادم و هر بار با مهربانی دستم را گرفتی.
آری، از تو آموختم، حتی در سخت ترین شرایط،
امید را هرگز از یاد نبرم.

یادم نمی‌رود چه شب ها که تا صبح بر بالینِ من، بوسه بر پیشانیِ تب دارم می‌زدی
و چه روزها که با مهر مادرانه ات لقمه‌های عشق را در دهانم می‌گذاشتی
و من باز لجبازتر از همیشه دستت را رد می‌کردم!

وقتی بوسه بر دستان چروکیده ات می‌زنم،
یاد کودکی‌ام می‌افتم که همیشه به خاطر لطافت دستانت به همه فخر می‌فروختم
و حال به خاطر خشکی دستانت با افتخار می‌گویم این دستان مادر من است که تمام زندگی‌اش را به پای من گذاشت؛

من با نوازش همین دست ها بزرگ شدم و امروز با تمام وجودم می‌گویم:

مادرم مدیون تمام مهربانی‌هایت هستم و  کمی کمتر از آنچه تو دوستم داری، دوستت دارم.

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
25 اسفند 96 22:56
روزتان مبارک عزیزم❤
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممحبت