سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

برای ساره ی گلم

نوروز ۹۷

1397/1/18 11:56
نویسنده : مامانی
252 بازدید
اشتراک گذاری
عزیزم سلام
سال نوت مبارک

و سلام به همه ی دوستای نی نی وبلاگیمون
دوستای گلم سال نوی شما هم مبارک
انشاالله سالی نیکو و خوش داشته باشین

نوروز امسال هم گذشت
خداروشکر شروع سال خوبی داشتیم انشاالله که همه ی سالمون خوب باشه و سرشار از لحظات خوش

شب سال تحویل خونه ی آقاجونینا بودیم و خوش گذشت همه بودیم به جز خاله صدیق اینا و شما با بچه ها حسابی بازی کردین و خوش بودین

امسال معنای هفت سین رو می دونستی و خوشحال بودی که سفره ی هفت سین چیدیم.

بزرگتر شده بودی و موقع دید و بازدیدها خیلی کم شیطنت می کردی.

عیدی می گرفتی اما بیشتر دوست داشتی عیدی بدی و از توی کیف پولت و عیدیهات به بچه ها عیدی می دادی

امسال سه روز آخر عید یعنی ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه ایام اعتکاف بود و من رفتم اعتکاف (بعد از چندین سال و اگه امسال نمی رفتم معلوم نبود دیگه کی قسمتم بشه برم) (شما هم شب دوم اومدی مسجد پیش من خوابیدی دوست هم پیدا کردی و حسابی بازی کردین ظهر روز سوم بابایی اومد بردت خونه و شب اومدین دنبال من و خاله راضی)

و برای همین ما جمعه یعنی دهم ماه هماهنگ کردیم و با خاله راضی و زهره و دایی ها رفتیم بیرون (آبگرم ورتون) خیلی خوش گذشت.
شما اولش توی آب نمیومدی از بس داغ بود اما کم کم بدنت عادت کرد و دیگه نمیخواستی از حوضچه بیای بیرون

یه کم باد میومد اما هوا خوب بود.
صحرا هم میخواستیم بریم که دیگه فرصت نشد

روز یازدهم هم تولد حضرت علی(ع) بود و روز مرد و پدر
متاسفانه هنوز نرسیدیم برای بابایی جشن بگیریم توی این هفته قراره که بابایی رو سورپرایزش کنیم هرچند که دیر شده اما اشکال نداره

الان نشستی داری پسته می خوری و پویا می بینی

امیدوارم هر سالی که میگذره برات بهتر از سال قبل باشه گلم

راستی امسال هم برات تقویم رومیزی و دیواری(فصلی) درست کردم که عکساش رو میگذارم

خیلی دوستت دارم نفسم
هفت سین امسال ما




ساره در روز اول عید بر سر مزار دایی آقارسول






ساره و پارک








ساره با لباسهای عید
















ساره در مکان تفریحی آبگرم




ساره و دوست جدیدش فاطمه در اعتکاف



پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
25 فروردین 97 9:53
عیدتون مبارک با تاخیر فراوان شاد و سلامت باشین😙❤
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونممممممممممممحبت