سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

برای ساره ی گلم

چقدر قشنگ خوابیدی

1392/12/13 17:57
نویسنده : مامانی
339 بازدید
اشتراک گذاری

 

ساره ی گل مامان سلام

یکشنبه صبح تو رو گذاشتم پیش خانم جون و با خاله ها رفتیم بازار

بعد که برگشتم نگام میکردی و می خندیدی داشتی با توپت بازی میکردیفرشته

 

ساره در حال توپ بازی

 

ساره در حال نگاه کردن به توپ

 

خیلی دختر خوبی بودی عزیزم

دو روزه دارم خونه تکونی میکنم با حضور شمالبخند

 

دیروز بعدازظهر ساجده اومد اینجا و از شما مراقبت کرد تا من یه کم بتونم به کارهام برسم، دستش درد نکنه تا اوایل شب هم اینجا بود و من کلی از کارهامو کردمنیشخند

 

نمیدونم چرا دو شبه درست نمیخوابی یهویی بیدار میشی و گریه میکنی، منم باید پاشم و دورت ببرم تا کم کم خوابت ببره اما زود بیدار میشیتعجبناراحت

 

فکر کنم یه کوچولو سرما خوردیناراحت، دیشب ساعت 3:30 بیدار شده بودی و گریه میکردی بابایی اومد و بغلت کرد منم یه کم قطره استامینیفون بهت دادم تا آروم بشی، بعدش خوابت برد و تا ساعت 6:30 دیگه بیدار نشدی

 

امروز هم کلی خوابیدی، الان هم خوابیخمیازه، بدنت گرم شده و انگار داری تلافی این دو شبی که درست نخوابیدی رو در میاری

 

یه ساعتی میشه که خوابیدی من داشتم وسایل آشپزخونه رو تمیز میکردم و شما مدام دمر می افتادی و نمیتونستی دوباره صاف بشی،گریه میکردی منم اومدم کنارت نشستم و چیزها رو تمیز کردم تو هم همینطور نگاه میکردی به من که یهو دیدم همونطوری خوابت بردهخواب جغجغه ت هم دستت بود که داشتی باهاش بازی میکردی

 

ساره در حال خواب

 

جغجغه تو ازت گرفتم یه کم صاف تر خوابیدیخوابخواب

 

خواب ساره

 

الان هم عمه جونت اومد بالا و شما از صدای در بیدار شدی

یه کم باهات حرف زد و بغلت کردبغل و بعد رفت پایین

 

الان هم توی دل من تشریف داری و در حال خمیازه کشیدنی و داری بلند بلند حرف میزنیلبخندقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

رضوان مامان رادین
14 اسفند 92 11:23
ماشاا... چه عسلی این ساره جونییی
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم که بهمون سر زدین
مامان یه نی نی کوچولو
14 اسفند 92 15:03
ماشالله چه دخمل خوشگلی ,خدا بهتون ببخشه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
فاطمه دختر خاله ی ساره
15 اسفند 92 14:38
خییییییییییلی عالی بود از عکس ها هم خوشم آمد
مامانی
پاسخ
ممنون فاطمه جون، نظر لطفته
مهدیه
17 اسفند 92 11:32
نازی این عکس آخری رو ببینین... دختر منم یه همچین عکسی داره
مامانی
پاسخ
الهی] عزیز دلم آره بچه ها خیلی حالتاشون مثل همه
مامان دلنیا
17 اسفند 92 15:59
مامانی خونه تکونی عید مبارک.خدانکنه مریض بشی عزیزدلم.ماشالله چه نی ناز خوابیدی .فدای لپای نازت .ادم دوس داره بخوردشون.از چشم بد دور باشی نازنینم.
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزمنظر لطفته
زهرا
19 اسفند 92 10:57
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir شارژ خواستین سایت من یادتون نره ممنون
مامانی
پاسخ
سلام، ممنون که بهمون سر زدین، باشه حتما انشاءالله که موفق باشین
سحر مامان یسنا
21 اسفند 92 17:29
ینی اسلا رسمه همه بچه ها نوزادی از لین توپ ها دارن من که ندیدم کسی واسه بچش نگیره
مامانی
پاسخ
فکر کنم جزء لاینفک سیسمونی هاست