سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

برای ساره ی گلم

عروسی😍

1397/2/5 12:31
نویسنده : مامانی
184 بازدید
اشتراک گذاری
۳ اردیبهشت ماه (دوشنبه شب) عروسی پسر دایی مامانی بود و شما چون چند وقتی بود که عقد و عروسی نرفته بودیم خیلی ذوق داشتی و توی سالن هم بیشتر وقتت رو کنار عروس داماد بودی

شب خوبی بود انشاالله که خوشبخت بشن

البته دیروز صبح وقتی از خواب بیدار شدی حالت بد بود و تا نزدیکای ظهر حتی آب هم که می خوردی حالت بد می شد و توی رختخوابت خوابیده بودی

اما وقتی که فهمیدی قراره بریم خونه ی دایی من، از جات پاشدی و گفتی من حالم خوبه و میتونیم بریم
خداروشکر واقعا هم حال و هوات عوض شد و خوب شدی

اونجا هم حسابی با امیرمهدی و مرضیه بازی کردین و کیف کردی

عصر که دوباره از اونجا برمی گشتیم همینطور گفتی پام درد میکنه و توی کوچه راه نمیومدی و یه مقداری از راه رو مجبور شدم بغلت کنم

وقتی هم که رسیدیم خونه نیم ساعت بعدش از خستگی جلوی تلویزیون خوابت برد و دیگه حتی پانشدی شامت رو بخوری

عوضش امروز صبح زود پاشدی و دیگه نگذاشتی کسی بخوابه
همش می گفتی خیلی خوابیدی پاشو دیگه

خیلی دوستت دارم گلکم
اینم چند تا عکس که توی تالار ازت گرفتم






اینم امیرمهدی که نمیگذاشت ازش عکس بگیرم اما من زوری ازش عکس گرفتم و خوشش نیومد

پسندها (1)

نظرات (0)