سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

برای ساره ی گلم

تولد مامانی

1397/2/13 12:36
نویسنده : مامانی
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تولد من بود و شما و بابایی منو غافلگیر کردین

من پایین بودم و وقتی اومدم بالا در زدم و شما و بابایی در حالی که فشفشه دستتون بود درو باز کردین و تولدت مبارک رو برام خوندین

بابایی کیک هم خریده بود و روی میز گذاشته بود و هدیه هم برام یه گوشی خریده بود.

خیلی سورپرایز شدم

دست گل دوتاییتون درد نکنه

خیلی خوشحالم کردین

مادر هم زحمت کشیدن و کادو بهم دادن دستشون درد نکنه

یک سال دیگه هم گذشت

انشاالله توی این سال بتونم باتر از سال قبل زندگیم باشم

خیلی دوستت دارم گلم




 

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
16 اردیبهشت 97 8:09
تولدتون مبارک خانومی گل 😍😍
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزممممممممحبت
عمه فروغعمه فروغ
22 اردیبهشت 97 14:13
تولدتون مبارکمحبت...سایتون بر سروی گل دختری مستدام
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردیخجالت