سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

برای ساره ی گلم

#ساره#بازار گل و گیاه

1397/3/2 18:29
نویسنده : مامانی
271 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام

چند روز بود که میخواستم برم بازار گل و گیاه یه سر بزنم خداروشکر، امروز فرصت شد و با عمه و شما رفتیم.🙄


واقعا آدم وقتی میره بین گلها، روحش تازه میشه😄

هرچند که من حساسیت دارم و نمیتونم گلها رو بو کنم و سردرد هم گرفتم اما نمیتونم گلها رو از زندگیم حذف کنم😁

شما هم خیلی ذوق کرده بودی و همش گلها رو برمیداشتی و می گفتی اینو بخریم😊


ما خیلی جا برای نگهداری گل نداریم پشت پنجره هست و روی نرده هامون برای همین چند تا کاکتوس خریدیم به انتخاب شما و یک گل سنگ با دو تا گلدون برای روی نرده ها😄

انشاالله که محیط جدید باهاشون سازگار باشه و رشد خوبی داشته باشن🙄

اینم شما توی بازار گل و گیاه در حال انتخاب گل




گلها رو برمیداشتی و می گفتی با این ازم عکس بگیر😄





فدای ژست گرفتنت بشم عزیزکم



گل من در حال تماشای گل😍



نگاهم کن
لبخند بزن
برگردان مرا به زنده بودن ..
اصلا من
برای دوست داشتنت
زنده ام...💗




اینجا هم دیگه خسته شده بودی و منتظر بودی گلدونهامون رو بخریم و بریم😘



دخترکم دم در، منتظر رفتن با خستگی بسیار😊



اینم کاکتوسهای انتخابی ساره جون😘





اینم گل سنگ انتخابی شما





عاشقتم عزیزم

پسندها (13)

نظرات (7)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
2 خرداد 97 22:37
مبارک باشه.
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
2 خرداد 97 23:06
​​​تیغ در دست
نخراشیم
لحظه های ناب هم را
شرممان باد
اگر دل بشکنیم
خار شویم
وقتی کاکتوس ها گل می دهند
چشم وگوش را،
باید شست
لحظه ایی تفکر
می شکند تورا
خنده ایی سرد …
خورده نگیریم به هم
کاکتوس وجودمان
گل می دهد، یک روز
سرخ سرخ
گلگلگل
مامانی
پاسخ
خیلی زیبا و پرمعناست ممنونآرام
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
2 خرداد 97 23:15
به بههههه چ گلاااای زیبااااایییی😍😍😍😍
منم عاشقققق گل هستمممم😊😊😊
راستی مامان مهربوووون خیلیییی ممنون بابت تبریکتوووون😍😍😍😍
مامانی
پاسخ
آره واقعا آدم از گل خسته نمیشه
خواهش میکنم وظیفه بودآرام
مامان صدرامامان صدرا
2 خرداد 97 23:39
خیلی جای قشنگیه  🌺🏵🌸⚘🌷🥀💐ماشالله ساره جونم روز به روز زیباتر و خوشگلتر میشه 😚😚😚😚ممنونم خانومی بابت تبریکتون🙏😍😙
مامانی
پاسخ
شما لطف داری عزیزم
واقعا انتخاب به جایی بود برگزیده شدنتون مبارکتون باشهبوس
مامان پسملامامان پسملا
3 خرداد 97 10:07
چه گلای قشنگی ...
مامانی
پاسخ
محبتمحبت
عمه فروغعمه فروغ
3 خرداد 97 13:56
همیشه مثل گل زیبا و باطروات باشی ساره گلیمحبت
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم شما هم همینطورچشمک
مامانمامان
5 خرداد 97 9:34
شاد وسلامت باشیدددددددددددددددددددد
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونممحبت