سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

برای ساره ی گلم

آشپز کوچولوی من🤗

1397/3/5 23:13
نویسنده : مامانی
889 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم

دیروز با عمه تصمیم گرفتیم برای افطار، نان شیرمال درست کنیم.

شما که اینقدر ذوق کرده بودی که نگو😆

کلی هم کمک کردی توی خمیر درست کردن و آماده کردنش😄

ب
عد هم که خمیر رو گذاشتیم استراحت کنه همینطور می رفتی و می اومدی و می گفتی بذار ببینم درست شده😁 وقتی می گفتم باید بازم صبر کنی می گفتی من نمیتونم دیگه صبر کنم😊

بعد از آماده شدن خمیر، قالب ها رو آماده کردی و نشستیم خمیر رو شکل دادیم.

شما یه قالب جدا داشتی

اول یه صورت آدمک درست کردی عد به شکل پرهای گل درآوردی و بعد که دیدی من به شکل گیس باف درست کردم خمیرتو بهم زدی و گفتی منم این شکلی میخوام و با هم شکل گیس باف کوچولو برات درست کردیم.


شما کلا عاشق آشپزی هستی و بیشتر وقتها میای کمک من مخصوصا اگه قرار باشه کیک و شیرینی درست کنیم😄

نانها خیلی بامزه شدن و جالب


تجربه ی اولمون بود توی نان پزی و خوشمزه هم شد😊

شما هم خیلی دوست داشتی و نشستی با دوغ😆 خوردی


اینم شکل نانهات قبل از پخت😙



و بعد از پخت😊





نوش جان عزیزم😍

پسندها (15)

نظرات (8)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
5 خرداد 97 23:15
نوش جان.
مامانی
پاسخ
گل
عمه فروغعمه فروغ
6 خرداد 97 1:41
چه عالی پس داری کم کم آشپز ماهری میشیچشمک
نوش جان عزیزممحبت
مامانی
پاسخ
ممنون گلم
آره واقعا اینقدر میشینه فیلمهای آشپزی و کیک پزی رو میبینه که فوت و فنش رو بهتر از من یاد گرفتهچشمک
مامانمامان
6 خرداد 97 8:23
نوش جونتون بانوهای هنرمند
مامانی
پاسخ
محبتمحبتمحبت
مامان پرنیامامان پرنیا
6 خرداد 97 15:24
نوش جان 
خوش باشيد هميشهگل
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزممحبت
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
6 خرداد 97 16:16
نوش جونتون
ماشالله ب سرآَشپمحبتز کوچولو
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردیمحبت
مامان صدرامامان صدرا
6 خرداد 97 19:14
نووووش جانت کدبانوی کوچولو❤😋
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزمممممحبت
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
7 خرداد 97 10:18
نوش جونت ساره جونم
مامانی
پاسخ
گلگلگل
قابلمه
7 خرداد 97 12:43
خیلی قشنگه حتما ادامه بده بهترین میشه
مامانی
پاسخ
خیلی ممنونآرام