سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

برای ساره ی گلم

**کارهای روزانه**

1392/12/19 14:35
نویسنده : مامانی
265 بازدید
اشتراک گذاری

دختری گلم دوباره سلام


این روزها توی خواب کمی به پهلو هم میخوابی

یعنی یهو بیدار میشی و میخوای دمر بشی وسط راه دوباره خوابت میبره خواب

 

ساره

 

ساره گلم

 

توی این عکس انگار داشتی توی خواب یه چیز خوشمزه میخوردی همینطور مالاچ مولوچ می کردیلبخند

 

 

یه کوچولو بعدش بیدار شدی و به من نگاه کردی که روبروت نشسته بودملبخند

 

ساره با چشمان باز

 

بعدش طبق معمول دمر افتادیقلب

 

ساره در حال دمرو

 

میخواستی بری جلو و نمی تونستی دستات خسته شد و رفتی پایین ترفرشته

 

دستات خسته شد

 

بعد سرتو گذاشتی روی زمینافسوس

 

سرتو گذاشتی زمین

 

 و شروع کردی به مکیدن انگشتتچشمک

 

ساره در حال مکیدن انگشت

 

خلاصه اینکه اینا کار هر روزته

 

دیروز شما خواب بودی و من داشتم اتاق رو مرتب میکردم که یهو صدای گریه ات اومد و قطع شد

سریع اومدم ببینم چی شده دیدم دمرو شدی و دوباره خوابت برده تعجب

 

شکار لحظه ها

 

بعدش صافت کردم و توی رختخوابت گذاشتم و ادامه ی خواب معصومانه تو رفتی

 

عزیزم خیلی دوستت دارم و خدا رو شکر میکنم که تو رو بهم هدیه دادهقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان یه نی نی کوچولو
19 اسفند 92 19:05
الهی ,چقد با مزه میخوابه ,ماشالله به این دخمل خوشگل ,راستی اهنگی که برای وبلاگت گذاشتی خیلی قشنگه,من که هر بار میشنوم اشکم در میاد
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، اگه قشنگه پس چرا اشکت درمیاد؟!
مهتاب
20 اسفند 92 9:43
ای جانم خدا دخملی را برات حفظ کنه چقدر ناز خوابیده خاله فداش بشه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
سحر مامان یسنا
21 اسفند 92 17:30
به ما هم سر بزنید
مامانی
پاسخ
چشم حتما مزاحمتون میشیم
ملیحه خاله امیر علی
23 اسفند 92 15:48
سلام. ای جااااااااااان چه نی نی نازی خدا حفظش کنه
خاله امیرعلی
23 اسفند 92 16:37
ماشالا چه خوشکله ساره جون خدا حفظش کنه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
فاطمه میرزایی
23 اسفند 92 19:50
سلام خوبی عزیزم؟ مامانی..خیلی مقام بلندیه...بزرگ شدی.. مریم اینجا رو بهم معرفی کرد.. تقریبا همشو خوندم.. اما هر دفعه نمیدونستم چی بگم.. و اصلا چیزی بگم یا نه.. صمیمانه بهت تبریک میگم.. و خیر خواهانه از خدا میخوام سایه ات بالای سر بچه ات باشه و مستمر و منظم ثبت خوشبختی رو بکنی ک خدا بهت داده.. مراقب خوبی هات باش.. و یادت نره ک: "هذا من فضل ربی" دخترت خیلی خوردنیه.. خدا حفظ کنه و عاقبت بخیریشو ببینی.. در پناه خدا باشی.. یاعلی.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خیلی خیلی خوشحال شدم یهو خیلی ذوق زده شدم که اسمتو دیدمممنون که بهمون سر زدی امیدوارم بتونم خوب تربیتش کنم و قدر نعمتای خدا رو بدونم همیشه خدا رو شکر میکنم، هر لحظه که بزرگ تر شدن دخترمو می بینم بیشتر یاد خدا می افتم و عظمتش امیدوارم بازم بهمون سر بزنی
مامان راضی
25 اسفند 92 20:01
ای جونم به این ساره کوچولوی ناز با خوابیدنش. فدات بشم خاله جون
مامانی
پاسخ
ابجی رکسانا
26 اسفند 92 0:59
سلام ..همه دخملاخیلی شیرینن..وخواستنین..دخملای کوچولو دوستون دارم.....به ماهم سربزنید
مامانی
پاسخ
چشم، حتما بهتن سر میزنیم