سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

برای ساره ی گلم

دختر بابایی

1392/12/26 12:08
نویسنده : مامانی
523 بازدید
اشتراک گذاری

 

ساره ی گلم سلام

 

چند روزه که میخوام بیام برات بنویسم اما خوب فرصتش رو پیدا نکردمناراحت

 

هر روز داری شیرین تر از قبلت میشیفرشته

بلند بلند میخندی، به حال خودت حرف میزنی و آقا آقا میگی، دیگه غریبه و آشنا رو از هم تشخیص میدی، خلاصه که حسابی خودت رو توی دل همه جا کردیلبخند

 

این روزها بیشتر از قبل میتونی بشینی و از چند ثانیه نشستن به حدود یکی دو دقیقه نشستن ارتقا پیدا کردیتشویقتشویقتشویق

 

ساره نشسته

 

توپ رو خیلی دوست داری و اگه بهت بدم کلی وقت باهاش بازی میکنی و سرگرمینیشخند

 

ساره در حال توپ بازی

 

راست میگن دخترا بابایی اند، وقتی بابایی از سر کار میاد اگه حتی گیج خواب هم باشی بیدار میشی

در هر حالتی که باشی توجهت به بابایی جلب میشهقلبقلب

 

ساره در حال نگاه کردن به بابا

 

و کلی براش ذوق میکنی و میخندیلبخند

 

خنده ساره

 

بابایی هم همیشه وقتی از سر کار میاد قبل از هر کاری میاد سراغ تو و باهات حرف میزنه و بغلت میکنه، خیلی دوستت دارهماچ

 

خدا رو شکر میکنم که هر روز شاهد بزرگ شدنت هستم، خدا رو شکر میکنم که سالم و سرحالی و مشکلی نداری، خدا رو شکر میکنم که داری روال طبیعی رشدت رو طی میکنیچشمک

 

امیدوارم بتونی بنده ی خوبی واسه ی خدا باشی عزیزم

 

خیلی دوستت دارم گلمماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه دختر خاله ی ساره
26 اسفند 92 16:08
بسیار عالی بود