سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

برای ساره ی گلم

امیرعلی جون به دنیا اومد

1397/5/31 22:53
نویسنده : مامانی
924 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم یکشنبه ۲۸ مردادماه ۹۷ نی نی خاله مریم به دنیا اومد.جشنتشویق

 

من دنبال خاله مریم رفتم بیمارستان و اولین کسی بودم که امیرعلی جونم رو دیدم.محبت

وای که چه حس قشنگیه که لحظات اولیه ی زندگی یک نوزاد اونو ببینیآرام

 

بعد هم رفتم لباسای کوچولوشو بهش پوشوندم و بغلش کردم.بغل

واقعا هم تولد یک انسان خیلی عجیب و شگفت انگیزهچشمک

خداروشکر سالم و سرحال بود و سفید و ماه و دوست داشتنی.بوس

شما هم که اینقدر لحظه شماری می کردی که ببینیش و پریشب با هم رفتیم دیدیش. دیروز هم دوباره رفتیم خونه شون.آرام

 

فعلا همینطور میگی مامانی خدا کی به ما نی نی میده؟ و بعد دعا میکنی که ما هم زودتر نی نی دار بشیم.خندونک

انشاالله که آرزوت برآورده بشه گلم.چشمک

 

پسندها (9)

نظرات (6)

مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
1 شهریور 97 10:41
مباركه.خدا برا پدر و مادرش حفظش كنهگل
مامانی
پاسخ
مرسی گلممحبت
هستی مامی
2 شهریور 97 1:01
سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارکگلمحبت
مامانی
پاسخ
سلام گلم ممنونمحبت
مامان صدرامامان صدرا
2 شهریور 97 23:06
به به قدم نو رسیده مبارک 😍😍
ساره جون انشالله آرزوت بر آورده میشه😉
مامانی
پاسخ
مرسی گلممحبت
خجالتخجالت
عمه فروغعمه فروغ
3 شهریور 97 11:58
قدم نورسیدتون مبارکبغلو خدا برآورده کنه حاجتتون روچشمکگل
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزممحبت
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
4 شهریور 97 14:28
مبارکه ان شاا... به سلامتی قدمش پر خیر و برکت
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم انشااللهمحبت
ستارکستارک
7 شهریور 97 9:53
ای جان عزیز دلممحبت
از وبلاگ من هم دیدن فرمایید
مامانی
پاسخ
چشم حتما
ممنون که بهمون سر زدینآرام