سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

برای ساره ی گلم

دخترکم تولدت مبارک🤗

1397/6/20 20:58
نویسنده : مامانی
1,314 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلام

امسال چون ۲۵ شهریور روز تولدت مصادف با پنجم محرم میشه یکشنبه یعنی ۱۸ شهریورماه برات یه تولد کوچک گرفتیم.خندونک



خیلی فرصت نکردم تزیینات انجام بدم اما خوب تولد کوچیک و زیبا و به یاد ماندنی ای شد.چشمک



شما که کلی ذوق کرده بودی و با زینب و عرفان حسابی بازی کردی و بالا و پایین پریدی.آرام



خیلی مهمان دعوت نکردیم فقط آقاجونینا بودن و مادرینا و خاله راضی و عمه فاطمه با مائده و فاطمه و زینب و عرفان.محبت

آقاجونینا و مادرینا و خاله راضی اینا برای شام مهمونمون بودن و شما تا آخر شب حسابی خوشحالی کردی.خنده



امیدوارم همیشه خوش باشی و تولدت رو بتونیم همیشه برات جشن بگیریمبوس

تزیینات تولد ساره جونخندونک






زینب و ساره و عرفانمحبت





زینب و ساره زیر بارش برف شادیخنده

با من نفس بكش دخترم ،

من تو را آزاد به دنيا آوردم مثل دريا مثل موج…

تو هر روز از نو در من متولد میشوی …..

عشق من دخترم دوستت دارمبوس


کیک رنگین کمونی ساره جونمخجالت



دختر شهریوری من

مالک رویاهای بارون زده ی من

قلب من ؛

حس تکرار نشدنی من؛

دختر زیبای من؛

دوست داشتن تو شیرین ترین کار تکراری هر روز من است…محبت



ساره جون در حال برش کیکشخندونک

دختر زیبا روی من

بیمار خنده های توام

بیشتر بخند…

خورشید آرزوی منی

گرمتر بتاب…

بخند و بتاب تا زندگی روی خوشش را همیشه به من نشان دهد.آرام

خداوندا پناه دخترم باش،

“جهان” تاريکي محض است،ميترسم کنارش باش

تویی یکتا، تو بی همتا ، تو در سختی پناهش باشآرام

پسندها (10)

نظرات (8)

مامان صدرامامان صدرا
20 شهریور 97 21:11
تولدت مبارک عروسک جشن
راستی ی سوال چرا سارا نوشته روی کیک؟سوال
مامانی
پاسخ
ممنون گلم
اشتباهی نوشته بودچشمک
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
20 شهریور 97 23:33
تولدت مبارک
انشاالله 120ساله بشی در کنار مامان و بابای عزیزتگل
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
انشاالله شما هم در کنار هم خوش باشید و پیروزآرام
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
21 شهریور 97 13:38
تولدت مبارک ساره خانم گل دختر شهریوری خداوند در تموم مراحل زندگیت پشت و پناهت ان شاا...
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزمممممممحبت
مامانمامان
22 شهریور 97 14:03
تولدت مبارک گل دختررررررررررررررر.شاد و سلامت و عاقبت بخیر دنیاوآخرت باشیگل
مامانی
پاسخ
سپاس بابت دعای خوبتونمحبت
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
23 شهریور 97 4:52
تولدت مبارک عزیزمممم
انشاءالله 120000 ساله بشب
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزمآرام
مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
26 شهریور 97 11:18
تولدت مبااااااركك عزيزممحبت
مامانی
پاسخ
ممنون گلممممممممحبت
یلدا
31 شهریور 97 18:39
تولدت مبارک خوشگلم. چه خوشگل شدی😘😘😘💗💗💚💚💚
مامانی
پاسخ
مرسی گلم شما لطف داریبوس
عمه فروغعمه فروغ
2 مهر 97 0:21
عزیزززممحبتبا تاخیر تولدت مبارک گل دختر بغل
شادی هات همیشگیگل
مامانی
پاسخ
مرسی گلم
ممنون که همیشه به ما لطف داری و بهمون سر میزنیمحبت