سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

برای ساره ی گلم

شروع پیش دبستانی ساره جون

1397/6/31 21:04
نویسنده : مامانی
498 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز هم باورم نمی شود که داری بزرگ می شوی.آرام



انگار همین دیروز بود که راهی بیمارستان شدیم برای استقبال از تو برای آمدن به این دنیا.

چقدر لحظات زود می گذرند
.تعجب



امروز باورم نمی شد که قدم به پیش دبستانی می گذاری و اولین مرحله از مراحل تحصیلی را شروع می کنی.محبت

وقتی دستانت را نوازش کردم و بوسه ای از گونه ات گرفتم تا تو را برای رفتن به پیش دبستانی آماده کنم انگار هنوز لحظات برایم گنگ و نامفهوم بود.آرام




برایت اسپند دود کردیم و از زیر قرآن رد شدی اما من هنوز هم در بهت بودم، بهتی سرشار از لذت و شیرینی.بوس



برایتان برنامه داشتند در مهد، جشن که نه (چون ماه محرم بود)، می شود گفت یک آشنایی مختصر با مهد.چشمک



امروز خودت جورابهایت را به پا کردی و لباسهایت را پوشیدی و آماده شدی. توی مهد هم خودت کفشهایت را جفت کردی و در جاکفشی گذاشتی و پا به درون مهد گذاشتی.محبت





تو لبخند می زدی و دلم لبریز می شد از عشق به تو.محبت



کودکم

امروز را هرگز فراموش نمی کنم و لحظه لحظه اش را در ذهنم ثبت می کنم و به داشتنت بر  خود می بالم و خدا را شکر می کنم.آرام



خوشحالم که مثل خیلی از بچه ها وابسته نبودی و خیلی راحت بدون حضور من در مهد نشستی هرچند که انگار وابستگی من به تو بیشتر است و ساعتی را که در خانه بدون حضور تو گذراندم به سختی می گذشت و منتظر بودم که هر چه زودتر بگذرد و تو در کنارم باشی.چشمک

 

عزیزکم

از فردا صبح هر روز باید ساعت ۷ونیم صبح به مهد بروی و چیزهای تازه ای بیاموزی.

برایت دعا میکنم

دعا میکنم در تمامی مراحل زندگیت پیروز باشی و سربلند.


دوستت دارم نفسم.محبت



اینم شما در حال بازی با جایزه ات که توی مهد بهتون دادنخندونک






 

پسندها (12)

نظرات (11)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
31 شهریور 97 21:11
موفق باشی خانوم خانوما. گل
مامانی
پاسخ
محبتآراممحبت
مامان صدرامامان صدرا
31 شهریور 97 22:02
موفق باشی ساره جونم 😚😚
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزممممشاکی
مامانمامان
31 شهریور 97 23:42
موفق باشی گل خانم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونممممممحبت
مامان آیسلمامان آیسل
31 شهریور 97 23:58
همیشه موفق باشی عزیزمگلمادر که باشی گویی زمان مفهومی ندارد(دوست داشتن تو شروع مبهم بی پایان عشق است گویی هرگز بی تو نبوده ام گویی تا فراسوهای داشتنت دوستت دارم به اندازه نفسهایی که کشیده ام ...به تعداد برگهای خزان...وبه حرمت گلهای سرخ قسم باتو به خدا نزدیکترممحبت
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
چه وصف زیبایی از مادر
واقعا هم همینطورهمحبت
مامان نفیسهمامان نفیسه
1 مهر 97 11:56
محبت
مامانی
پاسخ
گلگل
عمه فروغعمه فروغ
2 مهر 97 0:16
هزارماشاللهمحبترفتن به مرحله جدید مبارک ساره جونی ان شالله همیشه موفق باشی
مامانی
پاسخ
گلگل
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
4 مهر 97 13:33
موفق باشی ساره جونم
مامانی
پاسخ
محبتگلمحبت

5 مهر 97 11:51
🌹🌹🌹🌹
 
مامانی
پاسخ
محبتمحبت
مامانی- گل پسر مامانیمامانی- گل پسر مامانی
7 مهر 97 0:19
به به. موفق باشی دختر گل و نازنین
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونیمحبت
مامان نوشیمامان نوشی
16 مهر 97 22:15
عزیزم مبارکه دخملی زیبا.
تمام این لحظه ها رو که نوشتین حس میکنم یه حسی بین زمین و هوا بودن ولی خیلی شیرین. انشاالله موفق باشه.محبت
مامانی
پاسخ
آره حس خیلی شیرینیهمحبت
ممنونآرام