سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

برای ساره ی گلم

پیاده روی به سمت کربلا

1397/8/1 11:12
نویسنده : مامانی
785 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم سلامآرام

الان که دارم برات می نویسم در انتظارم! انتظار برای رفتن به سفر! سفر کربلا!!!!چشمک



اما هنوز هم باورم نمی شود!تعجب

انگار مبهوتم! دو سه روز است که حال و هوای دیگری دارم! اصلا انگار دلم پیش خودم نیست!



میخواهم بروم اما بدون تو و بابایی.

بابایی که بهش مرخصی ندادن و شما هم قرار است چند روزی را در کنار بابایی بدون من سپری کنی!



اصلا وابسته نیستی البته خیلی هم درونگرایی و زود چیزی را بروز نمی دهی.

اما من که شدید وابسته ی شما دو نفرممحبت



انگار طلبیده شده ام!

انگار واقعا قسمتم شده آن هم طی سه روز!



قرار است با خاله اشرف و ساجده اینا به این سفر بروم.

خوشحالم اما نمیدانم چرا دلم دارد از جا کنده می شود.



شنبه ۲۸ مهرماه سالگرد ازدواج من و بابایی بود و امروز هم تولد بابایی، هر سال جشن می گرفتیم یه جشن خودمونی و کوچک، اما امسال نشد. کلی برنامه داشتم برای تولد بابایی اما فعلا که نشد انشاالله بعد از سفر! فقط فرصت کردم این ژله تصویری رو برای بابایی درست کنم و کادوش رو بهش بدمچشمک



فکر کنم برای تجربه ی اولم در ژله تصویری، خوب بود فقط یادم رفته نقطه ی ب رو بگذارم و دیگه هم وقت نمیکنم.خندونک



برایم دعا کن دخترکم.

برایت دعا میکنم عزیزکم.

به خدا می سپارمت که او بهترین محافظان است.



مطمئنم دلم برایت خیلی تنگ می شود برای در کنارت بودن و در آغوش گرفتنت.

دیگه کم کم باید بروم.

دوستت دارم نفسممحبت

 

پسندها (12)

نظرات (9)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
1 آبان 97 14:04
التماس دعا.گل
مامانی
پاسخ
محتاجیم به دعا گلممحبت
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
1 آبان 97 19:03
خوش بحالتون
ما رو هم دعا کنین
مامانی
پاسخ
مرسی دعا کردم انشاالله قبول باشهمحبت
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
1 آبان 97 20:01
التماس دعا خانمي 
مواظب خودت باش خدا پشت و پناهت 
مامانی
پاسخ
ممنون گلم
چشم حتمابوس
مامان آیسلمامان آیسل
1 آبان 97 21:32
التماس دعا خواهر خوبم....خدا نگهدارتانگلمحبت
مامانی
پاسخ
محتاجیم به دعا
خدا قبول کنه یاد دوستان بودمآرام
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
3 آبان 97 9:38
زیارت قبول
التماس دعاگل
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم جای شما خالی
انشاالله قبول حق باشهآرام
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
6 آبان 97 8:57
مبااااارک باشه

زیارتتون قبول 

مارو تز دعای خیرتون بی نصیب نذارید
مامانی
پاسخ
ممنون گلم جای شما خالی
به یاد همه ی دوستان بودم انشاالله که قبول باشهآرام
عمه فروغعمه فروغ
6 آبان 97 18:43
سفر به خیر...زیارتتون پیشاپیش قبول حقگل
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزممحبت
مامان آیسلمامان آیسل
15 آبان 97 20:26
سلام عزیزم ...خوبین؟؟رسیدن بخیر و زیارت قبول...منتظر پستتون هستممحبتگل
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون جای شما خالی
دو روزه که برگشتم انشاالله در اسرع وقت پست جدید میگذارم.
ممنون که به یادمون هستیدمحبت
مامانمامان
19 آبان 97 9:57
انشاالله هر سال قسمتتون بشه مشرف بشید.خوش به سعادتتون
مامانی
پاسخ
انشاالله قسمت همه ی کسانی که دوست دارن برن بشه
ممنون عزیزممحبت