سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

برای ساره ی گلم

خانواده ی ما هم قراره چهارنفره بشه😊

1397/9/20 9:07
نویسنده : مامانی
523 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

امروز بعد از حدود یک ماهه که میخوام برات بنویسم

این روزها اصلا حالم خوب نیست و وضعیت مناسبی ندارم البتا یه رخداد خوب باعث این بی حالی و ضعف بدن من شده و اونم نوید اضافه شدن یه عضو جدید به خونه ی ماست.

نمیدونم میتونم به سلامتی تا ۶، ۷ ماه دیگه این روند رو طی کنم و آرزوی تو رو برآورده کنم یا نه اما خوب توکل بر خدا،

خودش داده و خودش هم ازش محافظت خواهد کرد.

هنوز به شما این موضوع رو نگفتم و فکر نکنم تا حداقل یکی دو ماه دیگه هم بهت بگم آخه نمیخوام همش منتظر باشی.

منو ببخش عزیزم خیلی عذاب وجدان دارم

احساس میکنم این روزها برات کم وقت میگذارم اما خوب اصلا دست خودم نیست. توی نت هم به ندرت میام و بیشتر اوقات گوشیم خاموشه.

انشاالله یه کم حالم بهتر که شد بازم زود به زود میام برات می نویسم. جبران میکنم گلم.

برام خیلی دعا کنید دوستان گلم.

پسندها (12)

نظرات (9)

مامانمامان
20 آذر 97 10:16
سلام.هورااااااا خیلی تبریکککککککککگل
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسیمحبت
عمه فروغعمه فروغ
20 آذر 97 10:21
مبارکهمحبت
انشالله بسلامتی این دوران رو پشت سر بگذارینآرام
مامانی
پاسخ
انشااللهمحبت
❤️Maman juni❤️Maman juni
20 آذر 97 10:52
ej janam azizm 
mobarake enshalla be salamati be donya biyad o zayemane rahat dashte bashi khanoomi 🌺
مامانی
پاسخ
ممنون گلم از دعای خوبتمحبت
مامان مریممامان مریم
20 آذر 97 11:00
به سلامتی ایشالا ❤ مبارک باشه❤
مامانی
پاسخ
انشااللهگل
مامان آیسلمامان آیسل
20 آذر 97 11:05
وایییییییی خیلییی خوشحال شدم براتون...انشالله به سلامتی...مواظب خودتون باشینگلمحبت
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم چشم انشااللهآرام
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
20 آذر 97 11:22
واااای عزیزم تبریک میگم😘😘😘

مباااااارکا باشه

خییییلی خوشحال شدم

انشالله بسلامتی عضو جدید خونواده بیاد و قدمش پر از خیر و برکت باشه

خیلی مراقب خودت باش

اگه گل دختری عادت داره بپره بغلت یا ممکنه یهو ضربه بزنه بهتره بهش بگی تا مراقب باشه،در غیر اینصورت انتظارش طولانی نشه بهتره😉
مامانی
پاسخ
مرسی گلم
انشاالله
ساره جون دو روزه که فهمیده خیلی مراقبمهخندونک
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
20 آذر 97 12:09
تبریک می گم. به سلامتی انشالله به دنیا بیاد. گل
مامانی
پاسخ
ممنون گلم انشااللهآرام
مامان صدرامامان صدرا
20 آذر 97 13:06
به به مبارکه خیلی خیلی خوشحال شدم😍😍😍😍
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزممممممحبت
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
8 دی 97 14:47
خيلي تبريك مي گم ان شاا... به سلامتي
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم😅