سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

برای ساره ی گلم

جشن انقلاب

1397/11/27 20:35
نویسنده : مامانی
642 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم سلام

چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه، توی مهدتون جشن انقلاب داشتید.

برای جشن گفته بودند براتون غذای سنتی درست کنیم و ژله.

من چون خونه ی آقاجونینا بودیم نتونستم روی غذای سنتی خیلی کار کنم. خانومجون برات کباب شامی درست کرد و صبح برات تزئینش کردم.
ژله هم برات ژله تصویری انقلابی درست کردم البته یه کم رنگها پخش شد اما در کل به نظر خودم قشنگ شد و خوشمزه.
ساعت ۱۱ هم گفته بودند مامانها بیان و با بچه ها غذای سنتیشون رو بخورن اما من متاسفانه خبر نداشتم چون به نت و گروهتون سر نزده بودم.

شما خیلی ناراحت بودی و می گفتی مامانی همه ی مامانها اومده بودن و شما نبودی. خیلی برات غصه خوردم اما خوب خداروشکر جشنتون رو خیلی دوست داشتی و بهت خوش گذشته بود.

توی حیاطتون هم یه نمایشگاه از کاردستی هاتون زده بودن، خیلی جالب بود.

من که اومدم دنبالت، با مامان زهرا رفته بودی خونه و من به تنهایی برگشتم.



میز ژله هاتون👇










 

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 بهمن 97 7:22
👌
مامانی
پاسخ
💖💖
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
28 بهمن 97 13:20
کاش یه روز زودتر میگفتند که شما هم میتونستی شرکت کنی و ساره گلی ناراحت نمیشد💋
ایشالا همیشه ب جشن و شادی باشید😘
مامانی
پاسخ
واقعا کاش😐
انشاالله شما هم همیشه شاد باشید😘
مامان و بابامامان و بابا
29 بهمن 97 17:20
خیلی خیلی زیبابود😍
مامانی
پاسخ
مممنون عزیزمممم😊
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
6 اسفند 97 18:55
😍😍😍
مامانی
پاسخ
😊😊😊