سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

برای ساره ی گلم

جشن بندگیت مبارک نجمه سادات جان😙

1398/1/4 22:15
نویسنده : مامانی
2,768 بازدید
اشتراک گذاری

باید بروم، می روم

باید به دریا برسم، می رسم

مثل رود باید خروشان بود

باید رفت

آدم ها هم می توانند مثل کوه باشند

بلند و سرافراز

و هرگز خسته نشوند از طوفان، از سرما و از گرما

پرواز چه خوب است، خوش به حال پرنده ها

کاش می شد پرواز کرد تا سر کوه تا اوج آسمان

آه! سوار بر ابرها، همیشه در خواب دیده ام

غلت زدن روی ابرها را

و سفر تا پیش ستاره ها را

چه خوب است. خورشید همیشه آن بالا نمی ماند

می رود پشت کوه ها

می رود پشت اقیانوس ها و جاهای دیگر را روشن می کند

من چه قدر دوست دارم خورشید را

و چه قدر دوست دارم دنیاهای دیگر را

می گویند هر کس ستاره ای دارد

ستاره ی من کدام است؟ حتما یکی از آن ستاره های پر نور مال من است

هر شب دلم را پیش او می فرستم

آفتاب مال ما هم هست

هر روز می آید

می بینم زلفش را از پشت کوه پیداست

ستاره ام گم شد، اما کوه پیدا شد

پرنده ها پر کشیدند

درخت ها را می بینم

دلم می خواهد جوانه بزنم

قد بکشم به آسمان

بوزم

بخندم

دلم پر از شکوفه شده، بهار شدم.

فرشته ی گلم! روز عنایت و لطف خدا بر تو مبارک😘



عزیزکم سلام

دیروز جشن تکلیف نجمه سادات بود.

جشن تکلیفی که خاله مریم اینا واقعا برای برپاییش زحمت کشیدند و به بهترین نحو برگزار شد.🤗

همه ی تزییناتش هم دست ساز بود و یه کوچولو کمک من و تلاشهای مامان و باباش، زیبا و دلنشینش کرد.

تم جشن تکلیف نجمه جان، فرشته ی آبی بود.😉

صبح برای صبحانه خونه ی خاله دعوت بودیم و بعد از سرو صبحانه ی سلف سرویس (کره، مربای هویج و آلبالو، ارده، شیره، نان، پنیر، خیار، گوجه، تخم مرغ و شیر که هر کس هرچی میخواست برمی داشت)، جشن تکلیف شروع شد.

پذیرایی جشن هم پفیلا بود و ژله و کیک. دستشون درد نکنه واقعا زحمت کشیده بودند.

انشاالله که جشن بندگی نجمه جان، پله ای او را به خدا نزدیکتر کرده باشه و بتونه بنده ی خوبی برای خداجون مهربونمون باشه.

نجمه سادات جان، جشن تکلیفت مبارک😊








نوشکفته ی گل باغ آرزو

یک چادر سفید با گل های کوچک

توردوزی شده و همراه با یک مقتعه ی سفید، نرم، لطیف و زیباست

پس آن را سر بکن، مثل مرواریدی می شود در صدف

مثل غنچه ی سپید می شوی در گلبرگ

آری زیباتر از فرشته ها

از گل هم قشنگ تر

نازنینم، می خواهی پرواز کنی؟

می خواهی با خدا حرف بزنی؟

می خواهی خدا با تو حرف بزند؟

می خواهی پیش خدا باشی؟

می خواهی پوشش داشته باشی؟

مثل مروارید، مثل غنچه، مثل دانه ی انار

پس بیا به جشن عبادت و عبادت گونه جشن بگیر.

دلبندم، شکفتن غنچه ی وجودت در بهار تکلیف مبارک😚



نفسم شما هم لحظه شماری میکنی واسه جشن تکلیفت🤣

چشم به هم بگذاریم شما هم بزرگ میشی و ما نیز بزرگتر.

انشاالله که عاقبت به خیر بشید گلم😊

پسندها (8)

نظرات (6)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
5 فروردین 98 5:49
مبارک باشه

خیلی جالبه ک توی خونه هم جشن گرفتند و دعوت کردند،من تا بحال ندیده بودم
واقعا جالب بود
دست همگی درد نکنه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
بله جشن خوبی بود خداروشکر
بابا و مامانبابا و مامان
5 فروردین 98 6:50
به به!مبارکه.😍
یامن ذکره شرف: ای خدایی که ذکرویادتوباعث شرف است.
جشن تکلیف به مقام شرف ومنزلت رسیدنه که دخترها۶سال زودترافتخار رسیدن به این مقام والا رو دارن😀
مامانی
پاسخ
مرسی گلم
واقعا حق با شماست😊
مامان صدرامامان صدرا
5 فروردین 98 21:09
به به مبارکه 😍😍😍
سال نو مبارک عزیزم🌼🌹🌸
مامانی
پاسخ
ممنون گلم
سال نو شما هم مبارک😘
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
6 فروردین 98 6:36
مبارکه
چقدر کار خوب و پسندیده ای...!!!...
انشاالله که عاقبت به خیر شوند ...🙏🙏💗💗🌷🌷
مامانی
پاسخ
مرسی لطف داری عزیزم
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
7 فروردین 98 19:53
تبريك 
مامانی
پاسخ
😘😘😘
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
7 فروردین 98 20:04
لب تان پر خنده قلبتان از مهر آکنده
دولت تان پاینده و نوروزتان فرخنده باد
 
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم بابت دعای خوبت