سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

برای ساره ی گلم

جشن پایانی مهدکودک ساره جونی🤗

1398/2/15 23:23
نویسنده : مامانی
665 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام😍

پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه (روز معلم) جشن پایانی مهدتون بود، البته تا آخر اردیبهشت ماه باید به کلاس برید اما به خاطر ماه مبارک رمضان، جشنتون رو زودتر برگزار کردند.😉

چهارشنبه شب لباس جشنت رو که به خاله سفارش دوختش رو داده بودیم تحویل گرفتیم و کش و گیر و تل ست با لباست رو هم برات آماده کردم.😚

لباست خیلی قشنگ شده و خیلی هم بهت میاد.🤗

کارت دعوتتون رو هم دوشنبه بهتون دادند.☺





جشن خوبی بود. توی مهدتون سه تا کلاس دارید (کلاس خاله فرشته، خاله شیما و خاله بهار) که شما توی کلاس خاله فرشته هستید. هر کلاسی یکی دو تا نماهنگ داشت و یکی دو تا هم نماهنگ مشترک که واقعا زیبا بود مخصوصا که میشه گفت لباسهاتون تقریبا ست بود. (دخترها شومیز سفید و دامن قرمز گلی و پسرها لباس سفید و شلوار زرشکی)😎

نماهنگ خدا👇





نماهنگ نازنین مریم با اجرای بچه های پیش ۱ (کلاس خاله بهار)😊





نماهنگ گل پامچال بچه های کلاس خاله شیما👇





نماهنگ خواهران غریب (کلاس ساره اینا)😙





نماهنگ پدر (اجرای مشترک پسرهای مهدکودک)👇



نماهنگ مادر (اجرای مشترک دخترهای مهدکودک👇






اجرا با گروه عموپرواز و ننه قرتی بود که اجرای قشنگی داشتند👇توی جشن به خاله ها هم کادو داده شد از طرف بچه ها(همه پول روی هم گذاشتیم و برای خاله تون تابلوفرش گرفتیم)

به شماها هم جایزه دادند (بازی فکری السا و آنا)😄





آخر کار هم به مامانهایی که توی مسابقات مختلف (هفت سین، ژله و دسر و کاردستی و ...) برنده شده بودند یه ظرف غذا هدیه دادند.😊

خداروشکر همه چیز به خوبی گذشت البته بماند که من همش نگران بند لباست بودم که توی اجراتون بیاد پایین و دستت بهش باشه که خوشبختانه نگرانی من بیجا بود. چه کنم دیگه، اینها نگرانی های مادرانه است.😁

جشنتون ساعت ۶ تا ۸ بود که البته دیرتر شروع شد و تا حدود ساعت ۹ ادامه داشت. منم حسابی خسته شدم آخه تا ۵ونیم کلاس با بچه ها داشتم و عجله ای خودم رو به خونه رسوندم و شما رو آماده کردم و با بابایی و عمه رفتیم جشن.😊

انشاالله جشن فارغ التحصیلی دانشگاهت عزیزکم😙

خیلی خیلی دوستت دارم و عاشقتم نفسممممممم😍

پسندها (11)

نظرات (10)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
15 اردیبهشت 98 23:27
به به چه جشن خوشگلی تبریک میگم
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارین😊
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 اردیبهشت 98 23:31
ای جانم ماشاالله ساره جونی گل دختری 😘
مامانی
پاسخ
ممنون گلم😘
Maman fatemehMaman fatemeh
15 اردیبهشت 98 23:44
ان شالله جشن فارغ تحصیلیش😍
مامانی
پاسخ
انشاالله😊

15 اردیبهشت 98 23:46
چ جشن باشکوهی😍 ایشالا جشن پایان تحصیلی دانشگات ساره جونی
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم😊 انشالله
هلیاهلیا
16 اردیبهشت 98 0:48
ای جانم 


تبریک
مامانی
پاسخ
😘😘😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
16 اردیبهشت 98 13:13
مبارک باشه عزیزم
انشالله جشن فارغ التحصیلی دانشگاه😘
لباست هم خییلی خوشگل شده،دست خاله جون درد نکنه
 
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
شما لطف داری😊
❤️Maman juni❤️Maman juni
17 اردیبهشت 98 5:46
ماشالله ب ساره جون خاله ❤️😍🥰
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونممممم😘
مامان پریمامان پری
17 اردیبهشت 98 8:55
به سلامتی 
مبارکه😍
مامانی
پاسخ
🌸🌸🌸
عمه فروغعمه فروغ
18 اردیبهشت 98 12:56
مبارکه عزیزم😘
مامانی
پاسخ
مرسی😘
یلدا
18 اردیبهشت 98 14:16
ای‌جونم😍😍😍😍
مامانی
پاسخ
😊😊😊