سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

برای ساره ی گلم

خواب ناز

1392/11/8 17:30
نویسنده : مامانی
238 بازدید
اشتراک گذاری

الان که من اومدم توی وبلاگت تا برات بنویسم تو خوابی

 

 

و چه خواب نازی هم رفتی

از وقتی که تو به زندگی ما وارد شدی زندگیمون یه شور و نشاط دیگه ای پیدا کرده

اصلاً انگار زندگیمون از این رو به اون رو شده

هنوزم باورم نمیشه که مامان توام

دعا میکنم خدا به همه ی اونایی که بچه ندارن این نعمتو عطا کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوثری
7 بهمن 92 6:20
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مینا فتوحی
7 بهمن 92 14:28
با سلام و احترام خدمت شما دوستان، من کارشناس‌ارشد گفتاردرمانی در تهران هستم. در حال حاضر پژوهشی در مورد صداسازی (غان‌وغون) کودکان زیر یک‌سال انجام می‌دهم که تا بحال در ایران انجام نشده است. ممنون می‌شوم اگر کسی را می‌شناسید که کودک زیر یک‌سال دارد، و مایل است در این پژوهش با من همکاری کند، به بنده اطلاع بدهید. پژوهش به صورت ضبط صدای کودک به مدت چند ماه خواهد بود. با تشکر فراوان. (m.fotuhi_slp@yahoo.com)
سحر مامان یسنا
8 بهمن 92 17:43
وای خدا این دختر چقدر نازه اگه افتخار بدین لینکتون کنم و با هم دوست بشیم به وب ما سر بزنید نظز یادتون نره
مامانی
پاسخ
نظر لطته عزیزم خوشحال میشم با هم دوست باشیم و بیشتر با هم آشنا بشیم. حتما بهتون سر میزنم.
مامی پوریا
8 بهمن 92 17:55
چه دخمل نازی خدا حفظش کنه..ممنون که بهمون سر زدین
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، امیدوارم دوستان خوبی واسه هم باشیم و بیشتر با هم آشنا بشیم
مامان امیرحسین جونی
14 فروردین 93 16:32
ای جانم چه ناز خوابیده
مامانی
پاسخ