سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

برای ساره ی گلم

آلبوم ایتالیایی ساره جون😚

1398/5/15 19:20
نویسنده : مامانی
675 بازدید
اشتراک گذاری
عزیز دلم سلام

پریروز رفتیم مهدتون برای تحویل گرفتن آلبوم عکس هات.

چند روز پیش خاله ساره تون تماس گرفت و گفت که برای گرفتن آلبومت بریم مهد.😊

برای رفتن به مهدتون و دیدن خاله هات مخصوصا خاله فرشته تون روزشماری می کردی آخه خیلی دلت برای مهدتون تنگ شده و با دیدن خاطرات و وسایل و لباسهای مهدت میگی مامانی یادش بخیر چقدر اول بود پیش دبستانیمون. 😉

اصرار کردی که داداشی رو هم دنبال خودمون ببریم تا خاله فرشته تون اونو ببینه اما متاسفانه وقتی رفتیم خاله فرشته تون نیومده بود مهد و تو نتونستی مربیت رو ببینی.

امیر عباس هم حسابی گرمش شده بود و گرسنه هم بود. توی مهدتون بهش شیر دادم و شما هم یه کم بازی کردی. دوست داشتی بیشتر بمونیم اما داداشی گرمش بود و بی تابی میکرد و نمی شد بمونیم تا بازی کنی.😏





آلبوم عکس هات رو تحویل گرفتیم. قشنگ شده بود و کلی با هم ذوق کردیم از دیدن و یادآوری خاطرات اون روز.😚

توی راه هم دوست داشتی بری پارک اما باز هم با وجود گرمای هوا نمیشد.😐

داداشی توی کری یرش بود و شما هم کنارش روی صندلی عقب ماشین بودی و مواظب بودی تا من با ماشین برسونمتون خونه. تصمیم گرفتم بریم خونه آقاجون یه سری بزنیم.😁

وقتی رسیدیم هر سه مون حسابی گرممون بود و غرق کرده بودیم و سریع رفتیم توی خونه شون. خداروشکر که هیچ کدومشون گرمازده نشدید با این هوای گرم.😁

تا عصر که هوا یه کم خنک تر شد خونه ی آقاجون بودیم و بعد رفتیم خونه ی خاله زهره تا اندازه ی چادر منو بگیره و برام بدوزه و بعد هم برگشتیم خونه.

خوب اینم عکسهای آلبوم ایتالیایی شما👇


جانِ من

عشقِ من

دخترم

زیباترین و بالاترین شادی دنیا را به من بخشیدی

مادر تو بودن لیاقت میخواهد و شاکر ترینم


دردانه دخترم

بودنت را در کلمه جهانم خلاصه کرده ام

جیم جانم

ووه هم نفسم

آ آرامشم و

نون نفسم

میم مونسم

اینها تمام دارایی من نیستند؟!


دختر نازم

هر صبح که نگاهم به نگاهت می افتد میبینم بزرگتر شده ای

درست مثل عشقم به تو

و این خلاصه ایست از عاشقانه های مادر و دختر


گل زیبای من

دخترم

روزی بانویی میشوی خیلی شبیه من

و من چقدر به تو افتخار خواهم کرد

جانِ مادر

یادت بماند برای بانو شدنت جوانی ام را داده ام

ثمره ی جوانی ام

از تو انتظاری ندارم جز اینکه باشی و باشی و باشی


دخترم

به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت

با تمام سختی های دنیا خواهم جنگی

.به من تکیه کن

که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد



کجا را تماشا میکنی گل دخترم؟

زیبایی دنیا را

من اما تو را تماشا میکنم که زیباترین نقاشیِ خدایی😚

پسندها (17)

نظرات (16)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 مرداد 98 19:23
واای چه عکسای قشنگی ماشالله ساره جون😍😍😘😘❤❤
مامانی
پاسخ
مرسی گلم نظر لطفته😍

15 مرداد 98 20:03
😘😘💕💕😍
مامانی
پاسخ
🌹🌹🌹

15 مرداد 98 20:18
مبارکت باشه خوشگلم🌼🌼🌼
چقدر هم عکسا زیبایی دخملی🌼🌼🌼
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزمممممم😘
❤️Maman juni❤️Maman juni
15 مرداد 98 20:23
عكس نداشتين از داداش ساره جون هااا 

ماشالله ساره جونم
خيلي قشنگ شده البومت عزيزم🌹
مامانی
پاسخ
 بله حق با شماست😁
انشاالله در پستهای بعدی می گذارم.
ممنون که به یادمان هستید😊
نرگسنرگس
15 مرداد 98 21:12
عکسات عالی شده ساره جون. واقعا لذت بردم.😍
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارین😍
دخــــــتــرخــــالــــہدخــــــتــرخــــالــــہ
15 مرداد 98 21:47
بسیار زیبا
مامانی
پاسخ
ممنون از لطف شما😘
یلدا
16 مرداد 98 11:12
ایشالله همیشه موفق باشه.
عکس ها هم خیلی قشنگه.
مامانی
پاسخ
😘🌹😘
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
16 مرداد 98 16:15
مبارکت باشه خیلی قشنگ شده. 😘
مامانی
پاسخ
😘😘😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 مرداد 98 17:26
خدا گل دخترتون رو براتون حفظ کنه. مطلبی که آخرش نوشتید هم خیلی قشنگ بود خاله جون.
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم. خدا شما رو هم برای پدر و مادرتان حفظ کنه😍
مامان صدرامامان صدرا
18 مرداد 98 15:31
چه البوم قشنگی 😍😍با متن های مامانیم زیباتر شده❤❤
مامانی
پاسخ
🌹🌹🌹
شما لطف داری گلم
مامان عفیفهمامان عفیفه
19 مرداد 98 0:36
خیلی زیبا و عالی
مبارکش باشه دختر نازمون
مامانی
پاسخ
😙😙😙
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
19 مرداد 98 15:06
😙😙😙
عمه فروغعمه فروغ
23 مرداد 98 12:09
چه آلبوم قشنگی،مبارکه 😘
مامانی
پاسخ
😗😙😙
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
24 مرداد 98 1:16
خیلی قشنگ بود لذت بردم 💟💟🌷🌷😍😍
مامانی
پاسخ
شما لطف داری عزیزم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
24 مرداد 98 19:08
الهی ساره جون و میبینم یا خودم میوفتم تو بچگیم
خاله جون ساره جون حتماا ببوس😘😍
خاله جون اگه زحمتی نیست دنبالم کنین ممنون💙❤️
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم چشم حتما
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
29 مرداد 98 17:17
به به چ عکسای قشنگی😘😘😘
مامانی
پاسخ
نظر لطف شماست😘