سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

برای ساره ی گلم

یک ماه گذشت😊

1398/8/8 17:05
نویسنده : مامانی
292 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه ۴ آبان ماه



از شروع مدارس یک ماه گذشت.

یک ماهِ پربار.

تمرین لوحه هایتان به پایان رسید و از امروز یعنی ۴ آبان ماه وارد نشانه ها می شید تا بتوانید خواندن و نوشتن رو یاد بگیرید.

چقدر زود یک ماه گذشت.

روزهای اول خیلی برات سخت بود دوری از من و داداشی.

با گریه از من جدا میشدی.

اما خداروشکر چند روزی که گذشت خودت رو با شرایط جدید وفق دادی و عاشق مدرسه و کلاس و معلمت شدی.

اولش فکر نمی کردم بتونی دوست جدید پیدا کنی.

همش دوست داشتی با زهرا توی یه کلاس بودی و گریه میکردی و می گفتی من تنهام، همه با من قهرن🤔

اما الان با همه دوستی مخصوصا با فاطمه.


اوایل نوشتن هم برات سخت بود و خسته می شدی. توی کلاس کُند بودی و نمی رسیدی تکلیف کلاست رو به موقع تموم کنی و می موند برای خونه، اما الان خیلی سرعتت بیشتر شده و به قول خانوم معلمتون اصلا قابل قیاس با اول کار نبستی و فوق العاده پیشرفت کردی.

توی نوشتن لوحه ها یه کم بهت سخت گرفتیم. مخصوصا عمه که حسابی تلاش کرد تا تو طرز درست نوشتن و خوش خط نوشتن حروف رو یاد بگیری تا بعدا توی جمله سازی مشکلی برای خط نداشته باشی. پوستون رو کندی تا بتونی درست بنویسی مخصوصا دیروز که نوشتنِ ح، ع وسط و ه دو چشم رو داشتی و واقعا برات سخت بود. اما وقتی یاد گرفتی اینقدر برات شیرین بود و تند می نوشتی و چه زیبا نوشتی که من و عمه واقعا کیف کردیم.


فوق العاده به نقاشی و رنگ آمیزی علاقه داری و کلی وقتت رو صرف رنگ آمیزی می کنی و از این کار خسته نمی شی. باید بگذارمت کلاس نقاشی.

کیفت برات سنگینه و همش میگی ببرین برام چرخ دارش کنید اما تجربه ثابت کرده چرخ دار بودن کیفت فایده ای نداره و تازه کیفت رو خراب میکنه.

عکس صفحات دفتر مشقت رو در یک پست جداگانه برات میگذارم‌.

پسندها (8)

نظرات (4)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
8 آبان 98 18:37
موفق باشی ساره جان
مامانی
پاسخ
مرسی گلم😙
عمه فروغعمه فروغ
8 آبان 98 19:33
موفق باشی همیشه ساره جونی😘
مامانی
پاسخ
مرسی گلم😘
مامان آیسلمامان آیسل
8 آبان 98 22:28
بله خیلی خوبه که به نقاشی علاقه داره....نقاشششش کوچولو...همیشه موفق باشی عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
یلدا
13 آبان 98 14:53
ساره جونی موفق باشی. بله بله اولا همیشه سخته اما من اول راه نیستم که نمیدونم چرا دستم کند شده؟؟؟😵😵😵 امیر عباس جون چقدر بزرگ شده. فدای دوتا خوشگلاتون😍😍
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم انشاالله تو هم موفق باشی.