سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

برای ساره ی گلم

پیشرفت جدید

1393/1/14 16:02
نویسنده : مامانی
231 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم


از وقتی یاد گرفتی دمر بیفتی هر چی که تلاش میکنی فقط میتونستی عقب عقب بری به جای اینکه پیش بری

البته بعضی وقتها یه کوچولو هم جلو میرفتی که خیلی کم بود

اما دو روزه که یاد گرفتی جلو بری میخوای چهاردست و پا بری اما هنوز کامل یاد نگرفتی و نمیتونی درست سرتو بالا بگیری و بری واسه همینم به سرت بیشتر تکیه میکنی به جای دستات و پاهات رو بالا میاری و جلو میری

این جلو رفتنت هم البته ماجرا داره:

پریروز خونه ی آقاجون بودیم و خوابیده بودیم و شما داشتی واسه خودت بازی میکردی همینطوری که دمر افتاده بودی

خاله مریم هم یه کم جلوتر از تو خوابیده بود و سرش طرف شما بود

یهو دیدیم شما جلو رفتی و موهای خاله رو گرفتی توی دستت

خاله هم که خوابش میومد رفت جلوتر خوابید تا دست تو بهش نرسه

اما یه کم بعدش دیدیم دوباره رفتی جلو و موهای خاله رو گرفتی (هدفدار شده بودی عزیزم)

خاله هم از دست شما پا شد رفت توی اتاق کنار امیرمهدی که خواب بود خوابید

شبش هم ما اونجا خوابیدیم و شما ذوق میکردی و جلو میرفتی

بهت تبریک میگم گلم این پیشرفتتو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرحسین جونی
14 فروردین 93 16:55
مامانی چه دخمل خوشگل و نازی خدا براتون حفظش کنه دوست داشتنیه من لینکتون کردم خوشحال میشم بهمون سر بزنین جوجه ی منم 20 شهریور به دنیا اومده
مامانی
پاسخ
ممنون نظر لطفتونه خیلی خوشحال شدم که بهمون سر زدین باعث افتخارمه که لینکمون کردین حتما بهتون سر میزنم ئ لینکتون میکنمالهی پس فقط 5 روز از ساره جون من بزرگتره
شقایق
14 فروردین 93 23:24
عزیزدلم ساره جونم شما چقدر نازی ماشالا آوینا هم وقتی تازه میخواست گاله کنه دنده عقب میرفت باید کف دستتو بذاری کف پاش تا جلو بره نفس خاله
مامانی
پاسخ
ممنون گلم ممنون از راهنماییت خانومی، حتما این کارو میکنم
مامان دلنیا
15 فروردین 93 11:57
ماشالله عزیزکم.تبریک تبریک.ایشالله مسابقات المپیک.
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون، انشاءالله
خاله حدیثه
16 فروردین 93 10:46
آفرین به دختر زرنگ خودم
مامانی
پاسخ
ممنون
مامان ضحــــــــــــــا
19 فروردین 93 8:19
سلام ماشاالله به گل دخترتون،خدا حفظش كنه.خيلي نازه هزار ماشاالله. آفرين به پيشرفتت ساره جون
مامانی
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
مامان یه نی نی کوچولو
19 فروردین 93 12:03
انشالله که خدا براتون حفظش کنه ، منکه ساره رو میبینم دلم ضعف میره براش
مامانی
پاسخ
انشاءالله نظر لطفته عزیزم، خدا نی نی کوچولوی شما رو هم براتون حفظ کنه