سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

برای ساره ی گلم

نی نی وبلاگ عزیز تولد ۹ سالگیت مبارک😊

1398/10/10 8:40
نویسنده : مامانی
573 بازدید
اشتراک گذاری
نی نی وبلاگ دفترِ خاطرات تصویری و زیبا تولد ۹ سالگی مبارک.😍😍😍



۶ ساله که با نی نی وبلاگ همراهم.

چقدر زود گذشت.🤔

انگار همین دیروز بود.

توی گوگل در حال سرچ کردن مطلبی برای دخترک ۵ ماهه ام بودم که با نی نی وبلاگی ها آشنا شدم.

و چقدر خوشحال شدم.

کلی خاطرات نی نی وبلاگی ها رو خوندم و از نی نی وبلاگ خوشم اومد و یه وبلاگ برای دخترم درست کردم.😀

اوایل فکر میکردم نوشتن و عکس گذاشتن توی نی نی وبلاگ سخت و وقت گیره اما کم کم عادت کردم و بهش خیلی وابسته شدم.

خداروشکر هر روز هم شاهد پیشرفت و تعالی نی نی وبلاگ هستیم.

و بهترینش به نظرم اپلیکیشنی هست که داره و راحت میشه باهاش متن و عکس رو ارسال کرد و اصلا هم وقت گیر نیست.😁

الان اینقدر ذوق میکنم وقتی خاطرات تصویری دخترم که الان اول دبستانه رو از همون اوایل میتونم ببینم.😉

انشاالله همیشه پاینده باشی و یه روزی دخترم خودش بیاد و از نی نی وبلاگ استفاده کنه و از دیدن خاطراتش لذت ببره.😍

یه دنیا سپاس به خاطر زحماتی که می کشید.

و باز هم میگم:

نی نی وبلاگ جان ۹ سالگی مبارک😊



پسندها (12)

نظرات (3)

عمه فروغعمه فروغ
10 دی 98 11:28
ان شالله همیشه از خوشی ها و موفقیت هاش براش بنویسی مامان خانمی😊
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
10 دی 98 11:48
ان شاءالله هم نی نی وبلاگ وهم شما پایدار وهمیشگی باشین😍😍😍😍😍😍
یلدا
28 دی 98 10:22
تولد نینی وبلاگ مبارککککک. چقدر خوبه که شما توی این وبلاگین و برای ما مینویسی تا باد بگیریم.
گل هاتون سلامت و سالم و شاد باشن همیشه.
مامانی
پاسخ
ممنون گلم 
شا لطف داری
انشاالله شما هم همیشه خوش بشی و سلامت😍