سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

برای ساره ی گلم

یادگیری اسم قشنگت مبارک گلم😙

1398/10/21 17:17
نویسنده : مامانی
2,049 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام

یادگیری نوشتن اسم قشنگت رو تبریک می گم.😊

سه شنبه ی دو هفته پیش بود روز ۹ دی ماه با یادگیری نشانه ی ه تونستی نام زیبات رو به طور کامل بنویسی (البته قبلش هم می تونستی بنویسی😁)

و سفارشات شما هم آغاز شد.😉

مامانی برام کیک بپز ببرم. روش شمع هم بگذار.🙄

گفتم میخوام کاپ کیک درست کنم به اندازه ی تمام بچه های کلاستون گفتی خوب مامانی روی همش شمع کوچولو بگذار.

گفتم آخه تولدت نیست که گفتی تولد من که توی تابستونه نمیتونم توی مدرسه تولد بگیرم!🤔

گفتم شمع رو نمیتونم قول بدم. کاپ کیک برات میارم.

سه شنبه نزدیکای ظهر طبق قرار قبلی که با خاله راضی گذاشته بودم رفتم خونه شون تا با هم کیک درست کنیم (آخه فر خودمون خراب شده و هنوز نگفتیم بیان درست کنند)

تا ظهر کاپ کیکها آماده شد و چون داغ بود نمی شد بیارم خونه پس اومدم مدرسه دنبال شما و دوباره با هم رفتیم خونه خاله.😊

ناهار مختصری با هم خوردیم آخه نه شوهر خاله میومد خونه و نه بابایی😁

چون که کاپ کیکها به خودمون وصال نمی داد تصمیم گرفتیم دوباره برای خودمون کیک درست کنیم کیک شکلاتی😄

و یه کیک هم برای خانومجون که شبش تولدش بود.

تا شب مشغول بودیم و کیکها واقعا خوب شد و خوش طعم و خوشگل.😁

البته از کیک شکلاتی ها عکس ندارم یعنی یادم نبود که عکس بگیرم😏

میخواستم روش با کاکائو سفید اسمت رو بنویسم که فرصت نکردم.😣 اما خوب همینطوری هم قشنگ شد😉

چهارشنبه ساعت ۱۰ ونیم صبح بعد از اینکه کاغذهای قلبی با نام ساره جون که عمه روش نوشت رو روی کیکها زدیم اومدم مدرسه و براتون کیک آوردم.

خیلی ذوق کردی و خوشحال شدی😊

خانوم معلمتون هم حسابی تشویقت کرد و گفت که بری پای تابلو اسمت رو بنویسی و بعد هم خودت کیکها رو بین دوستان تقسیم کردی.😘

آفرین دختر گلم.

امیدوارم همیشه موفق باشی.😍😍😍😍









پسندها (11)

نظرات (11)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
21 دی 98 17:49
مبارکه عزیزم
ان شاءالله روز به روز موفق تر بشه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 دی 98 21:19
آفرین ساره جون
مامانی
پاسخ
😍😍😍
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
22 دی 98 11:32
تبریک می گم😍
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونم😘
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
22 دی 98 12:17
امیدوارم همیشه موفق باشه💖
عمه فروغعمه فروغ
22 دی 98 12:28
موفق باشی ساره گلی😘
مامانی
پاسخ
😍😍😍😍

22 دی 98 13:03
انشالله موفقیت های بیشتر🎈🎈🎈
افرین که انقدر خانوم و بزرگ شدی که اسم خودت هم مینویسی🎈🎈
خدا حفظش کنه😘😘
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم.
لطف کردی😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
22 دی 98 17:08
عزیزمممم مبارک باشه چ خاطره و عکسای خوبی یادگار موند از نوشتن اسمش بصورت رسمی😘 مبارکت باشه ساره ی نازنینم  انشالله مامانی واسه جشن فارغ التحصیلیت کیک و شیرینی بپزه😘😚😘

23 دی 98 9:33
مبارکه اسمت هم قشنگیه دست هست هم زیباست
mahsamahsa
24 دی 98 12:33
آفرین ساره جون الهی چقدر با مقنعه ناز میشی💐
مامانی
پاسخ
نظر لطف شماست خاله جونمم😍
شقایق مامان آرشاشقایق مامان آرشا
26 دی 98 21:55
ای جانم مبارکههههه
مامانی
پاسخ
ممنون گلم😙😙😙
یلدا
28 دی 98 10:26
آفرین به این خوشگل خانم.
دلم کیکاتو خواست ای منم بودم از دستتو یه کیک میگرفتم.
مامان مهربون خودت درست کردی کیکارو؟؟
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم.
بله خودم البته با کمک خاله جون ساره😊