سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

برای ساره ی گلم

نقاشی های ساره با اثر دستش😁

1399/5/28 15:31
نویسنده : مامانی
516 بازدید
اشتراک گذاری

فرزندم ...جان جهانم ...

من به خدایی  ایمان دارم که ...

همین نزدیکی ست ...

وبه  دعای  مادرانی که ...

از ته  دل سر به سوی  اسمان می برند ..

و خدای  فرزندانشان را صدا میزنند ...

 فرزندم 

من به  باران  الهی ایمان دارم ...

وخدایی را که ...

همین نزدیکی ست ...

و صدای  مادران را می شنود ... قسم می دهم ...

فرزندان خوب مان رادر پناه خودش حفظ کند 

 امین





 

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان صدیقهمامان صدیقه
28 مرداد 99 18:01
عزیییزم چقدم با سلیقه🌺
مامانی
پاسخ
نظر لطفت شماست😍
عمه فروغعمه فروغ
30 مرداد 99 21:26
عالیه،دستت طلا😘
مامانی
پاسخ
😍😍😍
mahsamahsa
3 شهریور 99 19:00
عزیزم خیلی خوشگله نقاشیت دستت طلا💚
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم 😍
✿•selva•✿✿•selva•✿
7 مهر 99 15:41
خیلی زیبا💖
دنبال شدید دنبال کنید ممنون میشم💖🌹
مامانی
پاسخ
💖💖💖💖
✿•selva•✿✿•selva•✿
15 مهر 99 21:31
با سلام دنبال کنید دنبل شدید🌹
مامانی
پاسخ
سلام شما جزء دوستان ساره جان هستید😉
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
25 مهر 99 15:59
چه نقاشی های قشنگی
خدا حفظت کنه سارا خانم موفق باشی انشاءلله .
مامانی
پاسخ
ممنون نظر لطف شماست😊
✿•selva•✿✿•selva•✿
13 فروردین 00 18:12
اره ببخشید یه پیامم چندین دفعه اومده🌹
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم گلم ممنون که بهمون&zwnjسر میزنی😊