سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

برای ساره ی گلم

ساره در هشتم بهمن ماه 92

1392/11/8 17:28
نویسنده : مامانی
320 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام

الان تو توی دلم نشستی و من با یک دست دارم تایپ میکنم...لبخند

امروز 8 بهمن ماهه

ساعت 2 کلاس داشتم، واسه همین تو رو گذاشتم پیش مادر و رفتم کلاس.

خواب بودی ولی وقتی میخواستم برم بیدار شدیقلب

خیلی دختر گلی هستی و آروم و مامانی ای.

برات شیر گذاشتم و رفتم.

وقتی برگشتم مادر و عمه ات گتن که امروز خیلی خوب بودی و اصلاً گریه نکردی. خواباتو رفتی، شیرتو خوردی و بازیهاتم کردی..

دیگه کم کم داره حوصله ات سر میره و میخوای بلند شم و باهات حرف بزنم..

فعلاً...


آخی، عزیز دلم حالا دیدم توی دلم خوابت برده، چقدر آروم و بی صدالبخند

رفتم گذاشتمت توی رختخوابت و دوباره اومدم

خیلی دوستت دارم گلم، انشاءالله که همیشه سالم و سرحال باشی فرشته ی من فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی ارمیا
10 بهمن 92 11:10
چه دختر نازی . خدا واستون ببخشش
مامانی
پاسخ
ممنون، نظر لطفتونه
مامان الهام
4 اسفند 92 18:17
خدا حفظش کنه براتون
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم