سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

برای ساره ی گلم

خواب نشسته ی ساره

1393/2/16 18:30
نویسنده : مامانی
399 بازدید
اشتراک گذاری

جند روز پیش ظهر بابایی خواب بود و منم کنار تو دراز کشیده بودم و داشتم بهت نگاه می کردم و باهات بازی میکردم، تو هم نشسته بودی و داشتی با پتوت بازی می کردی به چند دقیقه ای چشمامو روی هم گذاشتم و با صدای بابایی بیدار شدم که اشاره می کرد به تو نگاه کنم.چشمکمحبت

آخی عزیزم همینطوری نشسته خوابت برده بود:تعجب

 یه کم بعدش که بلندت کردم درست بخوابونمت بیدار شدی و واسمون می خندیدی و کلی بازی کردیخنده

انشاءالله که همیشه شاد و سرحال باشی عزیز دلممحبتبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان هلیـــــــــــــــــا
16 اردیبهشت 93 22:37
ای جووووونم الهی قربونش یرم من مبمیرم برا اینجور کاراشون واقعا این رفتارها و حرکات خیلی جالبه
مامانی
پاسخ
واقعا هم کارای بچه ها هر لحظه اش قشنگه، ممنون عزیزم که بهمون سر زدی
مامانی امیرحسین جونی
17 اردیبهشت 93 1:48
وای ی ی ی ی ی ناناز خاله بچم چقد خسته شده مامانی که نشسته خوابش برده عزیزم م م م بوس واسه ساره جونی و مامانش راستی مامانی تولدتون مبارک ایشاالله همیشه در کنار هم باشین
مامانی
پاسخ
آره، اینقدر دلم واسش سوخت ممنون،انشاءالله که شما هم همیشه شاد باشی عزیزم
مامان محمد
17 اردیبهشت 93 15:55
وای چه ناز نازی خوابیده این خانوم خوشگله
مامانی
پاسخ
خواب همه ی بچه ها نازه از بس معصومند
مامان دلنیا
17 اردیبهشت 93 16:59
الهی من فدای خوابیدن نازت بشم . بخدا دوس دارم بخورمت .عسلمممممممممممممم خوشکلممممممممممممممم ماشالله چقد تو ملوسی. خوابیدنتم دلرباست.
مامانی
پاسخ
خاله مینا
18 اردیبهشت 93 23:57
آخی عزیزم چ عکس بانمکی عاشق عکسش شدم
مامانی
پاسخ
مادر جون آبتین و آروین
22 اردیبهشت 93 9:36
آخی عزیزموای من اگه بچه اینجوری خوابش ببره تا یک هفته عذاب وجدان میگیرم
مامانی
پاسخ