سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

برای ساره ی گلم

ساره در این روزها...

1393/2/18 10:58
نویسنده : مامانی
266 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی مامان سلام

می خوام از کارایی که این روزها می کنی برات بگم:خندونک

 

تقریبا دو هفته ای میشه که داری کلمات جدید رو میگیمحبت، اولین کلمه ای که بعد از آقاآقا گفتنت گفتی ماماماما بود مخصوصا وقتی که گریه می کردی و نق می زدی، بعدش بابابابا، بعد یاد گرفتی بگی ببهجشنجشنجشن

 

حالا دیگه چند وقتیه هر چی میگم بگو ماما نمیگی، با دقت زیادی به لبای من نگاه می کنی و بعد می خندی و میگی بابا بابا (ماما گفتنت فقط همون دو سه روز اول بود؟!!)سوال

دو روز پیش هم گفتی آب (وقتی که خاله اشرف بهت آب داد و گفت چی خوردی)چشمک

 

خلاصه که هر چی تو حرف میزنی ما برات ذوق می کنیم و تو هم می خندی و جیغ می زنیخنده

 

این روزها به چهارپایی رفتنت ادامه میدی و وقتی هم که من توی آشپزخونه هستم و حواسم یه کم ازت پرت میشه یهو که نگاه می کنم میبینم پشت سرم توی آشپزخونه ای و می خندیخندونک

با روروئکتم که دیگه واسه خودت همه جا میگردی و کیف می کنیبوس

 

دندونای خوشگلتم داره بزرگتر میشه و فکر کنم میخوای دندونای بالاییتو دربیاری آخه همش دستت توی دهنته و به فک بالاییت ور میری و فشارش میدیتشویق

 

با وجود تو و بابایی فکر میکنم خیلی خیلی خوشبختم و خدا رو خیلی شکر می کنمآرام

خدا رو شکر می کنم که به خانواده ی خوب نصیبم کرده یه پدر و مادر خوب، خواهر و برادرای خوب و فامیل خوب

خدا رو شکر می کنم که سالمی و سرحال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهرا
18 اردیبهشت 93 11:29
منو خدارو شكر ميكنم و براتون آرزوي شادي و خوشحالي دارم. ايشالا هميشه خوشبخت باشين. عزيزم رمز عوض نشده بعضي پستا برا خودمه خصوصيه بازم رمز بقيه رو ميفرستم براتاين از طرف برا ساره جون
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم، لطف کردی
مامان دلنیا
18 اردیبهشت 93 17:33
ایشالله همیشه درکنار هم خوشبخت باشین . فدات بشم هزار ماشالله پیشرفتت خیلی خوبه. مامانی عکس مرواریدای خوشکلشو بذار ببینیم. ساره جونمو ببوس که من عاشقشم.
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، باشه حتما تا حالا که هنوز نگذاشته ازش عکس بگیرم شیطون شده ماشاءالله
مامان رها
18 اردیبهشت 93 23:09
ای جونم شیرین زبونیات کم کم داره شروع میشه خوشگلم
مامانی
پاسخ
خاله مینا
18 اردیبهشت 93 23:58
خداروشکر عزیزم واستون آرزوی خوشبختی میکنم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم بابت دعای خوبت
مامان صدرا
19 اردیبهشت 93 12:45
الهی فدات شم دیگه داری کوچولو حرف میزنی ........ مامانی خدارو شکر که در کنار خانواده ونی نی خوشبلت خوشبخت هستید .منم تنها ارزویی که برای دوستانم دارم سلامتی وخوشبختیه این بوسا برای ساره ی نازنینم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، خدا روشکر، انشاءالله که شما هم خوشبخت و سلامت باشی همیشه
مامان راضی
19 اردیبهشت 93 22:42
ای جونم . وای منم ذوق دارم واسه شیرین کاریهای دخملم .
مامانی
پاسخ
خوب واقعا کاراشون ذوق هم داره