سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

برای ساره ی گلم

دختر ناز من

1392/11/9 10:23
نویسنده : مامانی
412 بازدید
اشتراک گذاری

الان تازه از خواب بیدار شدی و داری بلند بلند واسه خودت حرف میزنیلبخند

نگاهت میکنم کلی برام میخندی و ذوق میکنیچشمک

دوست داری همش یکی بشینه کنارت و باهات حرف بزنه..

عاشق جغجغه هاتی هر وقت میدم دستت کلی باهاش بازی میکنی.نیشخند

دوست داری همش یه چیزی دستت بگیری


 

توی دلم نشستی و داری به عکس خودت نگاه میکنی و میخندیقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهدیه
9 بهمن 92 10:44
آخی نازی 4 ماهه! 4 ماهگی دختر من ایام عید امسال بود... چقدر زود گذشت. الان یکسالشه! همه ی پستها مال امروزه. ورودتون رو به نی نی وبلاگ تبریک میگم. ایشالا حضورتون مستدام باشه!
مامانی
پاسخ
الهی، انشاءالله که زنده باشه و سالم و سرحال آره خیلی زود میگذره منم انگار همین دیروز بود که دختر گلم به دنیا اومد.
مامان محمدمعین
9 بهمن 92 12:33
الللللهی. چه دخمل نازی. خدا حفظش کنه. ممنون که به وب پسرم سر زدین.
مامانی
پاسخ
منم از شما ممنونم که به وب دخمل کوچولوی من سر زدین. انشاءالله که خدا پسر گل شما رو هم حفظ کنه
مامان راضی
9 بهمن 92 19:33
ای جونمممممممممممممم چقدر نازه ماشالا لینک شدی گلم دوست داشتی به وب دخملم سر بزن خانومی
مامانی
پاسخ
مرسی خانومی، نظر لطفته خوشحال میشم بیشتر باهاتون آشنا بشم
مامان غزل جون
10 بهمن 92 0:12
سلام بهتون تبریک میگم دختر نازی دارید اسم قشنگی داره ساره ی قشنگ ما اهل کـــدوم شهره؟؟ خدا براتون حفظش کنه سبــــــدسبــــــــد ستــاره واســــه ســـــاره می باره
مامانی
پاسخ
سلام ممنون عزیزم اهل اصفهانه، خدا غزل کوچولوی شما رو هم براتون حفظ کنه ممنون که به ما سر زدین