سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

برای ساره ی گلم

11 ماهگیت مبارک عزیز دلم

1393/5/26 23:22
نویسنده : مامانی
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

دیروز 11 ماهت تموم شد و وارد 12 ماهگی شدیجشن

بهت تبریک میگم عزیزم دیگه داری به یک سالگی نزدیک میشی و باید واسه تولدت خودمونو آماده کنیمخندونکمحبتآرام

هر روز شیرین تر و باهوشتر از روز قبل

 

خدایا از تو ممنونم به خاطر شیرینی قشنگی که در زندگیمان قرار دادیآرام

چطوری ازت تشکر کنم که یه دختر سالم و دوست داشتنی بهمون هدیه کردی

هر چی نگاهش میکنم با هر حرکتی که انجام میده با هر صدایی که از خودش درمیاره با هر خنده و حرکت جدیدش قدرت تو رو لمس میکنم عظمتت رو درک میکنم خدایا ازت ممنونممحبت

 

ساره کوچولوی من:

امیدوارم یه روزی بتونی وبلاگتو بخونی و ببینی که چقدر کوچولو بودی چقدر ناتوان بودی و خدا بهت توان داده چقدر لحظه به لحظه کارای جدید یاد گرفتی و چقدر خدا به تو به ما لطف کرده تا بزرگ شدیچشمک

 

راستی این روزها یاد گرفتی بازی کلاغ پر میکنیخنده

انگشتت رو همراه ما روی زمین میگذاری و وقتی میگیم کلاغ و دستمونو بالا میبریم تو هم همراه با ما میگی پر قربونت برم من که اینقدر شیرین شدی عزیزممحبت

 

پسندها (5)

نظرات (4)

دختر آسموني
28 مرداد 93 9:06
نوش جان لحظه هاي ناب مادرانه.
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
هستی مامی
2 شهریور 93 10:28
تولدت 11 ماهگیت مبارک دختر گل خاله
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی لطف کردی
مامان دلنیا
3 شهریور 93 11:25
الهی فدای این دخمل ناز وباهوش بشم که بازی جدید یاد گرفته. بوووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامانی
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنونم
مامان علی کوچولو
5 شهریور 93 8:44
ساره جونی یازده ماهگیت مبارک انشالله همیشه زیر سایه پدر مادرت صحیح و سلامت باشی گلم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم