سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

برای ساره ی گلم

اولین ایستادن ساره بدون کمک و به دلخواه خودش

1393/6/20 23:40
نویسنده : مامانی
328 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم اول شب داشتم با خاله راضی تلفنی صحبت میکردم و شما هم کنار مبل ایستاده بودی و داشتی بازی میکردی یهو دیدم اومدی اینطرف تر و بدون اینکه دستت به جایی باشه 10، 15 ثانیه ایستادیتشویقجشنتشویق

 

اینقدر ذوقتو کردم که نگو و کلی قربون صدقه ات رفتم عزیزم و خاله راضی پشت تلفن کلی واسمون خندید و اونم ذوقتو کردمحبت

 

تا آخر شب هم چندین بار دیگه ایستادی و وقتی میدیدی ما چقدر ذوقتو میکنیم میخندیدیخجالتخنده

 

البته قبلا چند تا قدم برمیداشتی وقتی میگرفتیمت و رهات میکردیم اما مثل الان نمیتونستی مستقل و بدون کمک کسی بایستی الهی قربونت برم من مامانیبوسمحبتبوس

 

میخواستم عکستو بگیرم اما نشد

خیلی حس قشنگیه دلم نیومد بذارم واسه فردا، گفتم الان که خوابی واست بنویسمچشمک

پسندها (10)

نظرات (16)

لباستان را به بيســت و هفــت نوع لبــاس تبديل کنيد
20 شهریور 93 23:51
ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامـــــــــــــــــ... دوســــت داريـــ "يک لباس بخريـــ کــــه به راحتي به بيـســت و هفــــت لبــاس تبديل بشــــه" ؟؟ مگـه نـه؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده و آگاهانه خريــد کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــيد.....
زهرا
22 شهریور 93 8:13
به به مبارك باشهآفرين به اين دخمل خوشگل خالهايشالا خيلي زود راحت راه بره. ميبوسمش
مامانی
پاسخ
مامان دلنیا
22 شهریور 93 17:20
قربونش برم. هزار ماشالله . ایشالله هرچه زودتر ترسشون بریزه و راه برن
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم انشاءالله من که روزشماری میکنم
mamane aysel
22 شهریور 93 23:56
مبارکه عزیزم ایشالله همیشه قدمات محکم باشن نازم
مامانی
پاسخ
انشاءالله، ممنون عزیزم
دکتر ناصری مشاور خانواده
23 شهریور 93 19:01
باعرض سلام خدمت مادران دل سوزاین مرزوبوم من افتخار میکنم در جامعه ای هستم که مادران ان با فداکاری واز خود گذشتگی به خانواده های خود عاشقانه خدمت میکنندبنده یه وبلاگ پزشکی ومشاوره ای را ه اندازی کرده ام جهت اگاهی خانواده های ایرانی جهت اگاهی .این وبلاگ هیچ توقعی ندارد وفقط میواهم هر روز بهتراز روز قبل به مردم خود خدمت صادقانه کنم بدون هیچ چشم داشتی. بنده وبلاگ پزشکی ومشاوره راه انداختم در جهت اگاهی خانواده های عزیز بدون هیچ گونه انتظاری . میگن هرکسی باید زکات علم خود را بدهد منم این گونه تلاش میکنم. خیلی خوشحال میشم بیایید به وبلاگ من ونظر خود را در جهت بهبود امور بدهید.باتشکر دکتر ناصری مشاور خانواده http://naserishahram35.blogfa.com
مامانی و بابایی
24 شهریور 93 8:03
مبارکه ساره جونم .انشاالله همیشه تو زندگیت قدم های استوار برداری عزیزم.
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون انشاءالله
سمیه مامان اسماء کوچولو
24 شهریور 93 9:19
مبارک باشه ساره جون انشالله قدمهای بلند زندگیت مامانش کارت درومد حالا هی باید مواظبش باشی نیفته
مامانی
پاسخ
ممنون گلم
مامانی بهار
24 شهریور 93 16:40
راست میگی مامانی این حس ها گفتنی نیست دیدنیه مبارررررک عزیزم
مامانی
پاسخ
مامان صدرا
24 شهریور 93 22:05
تبریک میگم ساره جون اولین قدمات مبارک دخمل ناز وشیطون
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردی
مامان دلنیا
25 شهریور 93 7:38
تولد تولد تولدت مبارک. الهی 120 ساله شی. قربونت برم مبارکهههههههههههههههههههههه بوووووووووووووووووووووووووووس هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ساره نازم یه ساله شده.
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم شما همیشه به ما لطف داری نشاءالله تولد 120 سالگی دلنیاجون
مامان عسل
25 شهریور 93 8:33
به به مبا رک باشه.همىشه تنت سالم باشه عزىزم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
دختر آسموني
25 شهریور 93 8:55
واي مبارك باشه.اولين قدمهاي طلايي ساره جان. مي دونم چقد هيجان زده شدي دوست خوبم. من وقتي اسمان راه افتاد از شوق اشكم دراومد.
مامانی
پاسخ
مامان لیانا
25 شهریور 93 14:26
ساره جووون عزیزم تولدت مبارک انشاا... تولد ۱۰۰۰سالگیت گلم بوس برای دخمل خوشگلم
مامانی
پاسخ
ممنون مامان لیاناجون انشاءالله
مامان یاغمور
26 شهریور 93 0:21
فوووووووت ….. فووووووووت …. فوووووووت ….. فووووووووت … فوووووووت …. بیا شعما رو فوت کن !!! تولدت مبارک !!!
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی لطف کردی
سحر
26 شهریور 93 11:01
مامانی
پاسخ
کد نود 32
25 مهر 93 12:02
سلام وبلاگ خوب و زیبایی دارین اگر اهل تبادل لینک هستید ما رو با نام یوزرنیم و پسورد رایگان نود 32 و به آدرس http://n0d.blogfa.com/ لینک کنید و در نظرات بگویید شما را به چه اسمی لینک کنیم ++++++++++++++++++++++++